10 dagars utmaning 👏

Till en början vill jag tacka för alla bra förslag till den hÀr utmaningen!
Det ska bli sĂ„ kul att göra den hĂ€r! ❀

Dag 1: Min topp 10 lista i lĂ„tar

Dag 2: Ett bĂ€sta minne med min bĂ€sta vĂ€n

Dag 3: 3 LĂ€nder jag skulle vilja Ă„ka till

Dag 4: 5 sanningar om mig sjÀlv

Dag 5: Mina djur

Dag 6: Mina sommarplaner

Dag 7: Min familj 

Dag 8: Mina svagheter

Dag 9: Min tatuering

Dag 10: Mina favorit outfits 
Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh vad kul det ska bli, alla punkter ska bli jĂ€tteroligt att fĂ„ lĂ€sa om :) det ser jag fram emot! <3

#2 - - Emelie Andersson:

sv: Ja jag kan tÀnka mig det, hoppas att det gick bra och att det var roligt att fÄ hÀnga med :)

Ja jag fÄr göra det, jag vet att det Àr viktigt Àven fast det Àr vÀldigt svÄrt :) Ja visst var den fin, jag Àlskar den <3

Jag Àlskar dig med och ha en toppenhelg! <3

#3 - - Days by Johanna:

Skall bli kul! :)

Ligger bild uppe nu vad jag gjorde med hÄret, sÄ du listar nog ut det var med Àn klippa topparna :)

Upp