Bildbomb nummer 1 från resan ❤️😍👌










Bilder, Min vardag | |
#1 - - Malin Thorell ♔:

svar: Ah okej :)
Tack, ja det är många som kommenterar Chillis färger i hennes päls, Och Sushis päls, så len och fin! :D

Detsamma :)

#2 - - Tuva Björnwall:

härliga bilder!! :D

#3 - - Malin Thorell ♔:

svar: Det är så mysigt med sjukt len päls på katter :D Chillis är mjuk och len, men inte lika len som Sushis :)

Jag är arbetslös, och söker jobb.

#4 - - CAMILLAESI:

härliga bilder :-DD

#5 - - Linnéa:

Sååå underbara bilder, mycket drickande ser jag *haha* :)

Ja, portugisen var faktiskt förbi jobbet idag, men jösses vilken stel stämning det var (ah, alkohol och Facebook är ingen bra kombo har jag lärt mig). Skönt att se honom i alla fall, längtat så <3 <3 <3.

Haft en fin veckostart annars? Själv jobbar man som bara den, för mycket att göra...
Får försöka somna lite tidigare på kvällarna <3
Kramis

#6 - - Emelie Andersson:

Åh vilka härliga bilder, hur fina som helst! <3

sv: Ja vi får ta det snart då :) ❤️
jag saknar och älskar dig bästa ❤️

#7 - - Tilda:

Superfina och härliga bilder! :)

#8 - - linah:

men ååhh va mysigt! <3

#9 - - Polly Svensson:

Fina bilder och allt såg så härligt ut. Sv: jag mår bra hur mår du sj? Kram fin

#10 - - Johan:

SV: Det var ju väldigt duktigt av dem! Varken Tissen eller ford, som vi hade när jag bodde hemma, tyckte om att åka bil. Jamade massor och hade sådär uppspärrade ögon och hyperventilerade nästan. Nej, det var verkligen ingen favorit hos dem...

Hm okej... Hoppas jobbet går bra då iaf, men var rädd om dig och jobba inte för mycket!

Haha ja, de är riktigt bra tycker jag och nya låten är inget undantag :)

Ha en fin onsdag nu!

#11 - - Josefine:

Fina bilder!

sv: Tack desamma :)

#12 - - Natalie Honkonen:

Åh vad dendär matpotionen såg god ut!

Upp