Mitt sista inlägg ❤️

Hej alla fina!

Jag har tyvärr en tråkig nyhet!

Jag ska sluta blogga!😔
Jag känner verkligen att jag inte har tid till att blogga! 
Jag har en hel lägenhet att ta hand om, två kattungar, jobbet samt mycket träning nu framöver!

Så jag bestämde mig för att sluta blogga då jag aldrig känner att jag ha tid utan jag får tvinga mig tid till att blogga och svara på kommentarer, så ska det inte vara!

Men jag finns såklart på Instagram och Facebook om ni vill följa mitt liv där!

Instagram: tinafalkestad
Facebook: Tina Falkestad

Tusen tack för alla era fina kommentarer och ert underbara stöd i mitt bloggande! 
Kommer sakna er alla!

Ha det bäst allihopa!💞


Min vardag | |
#1 - - Polly:

Men å nej vad tråkigt =(. Självklart måste du göra vad du känner för men som sagt tråkigt. Kramis fina du

#2 - - Emelie Andersson :

Åh så tråkigt! Du har ändå bloggat ett tag ju och jag kommer sakna dig här :(( <3 <3

#3 - - Tilda:

Neej, jag älskar din blogg! <3

#4 - - Johan:

Neej vad tråkigt!
Jag började just undra var du hade tagit vägen...
Men livet är inte bara bloggen. Det finns annat i livet också, saker som är viktigare än en blogg, samtidigt som bloggen kan bli en stor del av en själv, som för mig. Jag kan inte se mig själv sluta blogga, för bloggen är en så stor del av mig själv, en stor del av mina sociala ställningar håller jag via bloggen osv. så ja, jag kommer sakna dig!

Ha det bra så hörs vi förhoppningsvis snart igen!

#5 - - Natalie Honkonen:

Neej va tråkit!:( Men det är bra att du gör det du vill och det som är bäst för dig. Tack för många super fina inlägg! Kramar

#6 - - sandra.:

Åh så tråkigt :( men jag följer dig på instagram!<3

#7 - - Celine:

Så tråkigt :(

#8 - - Tove Arvidsson:

Så tråkigt.. Men vad fin du är !!

Upp