Dagens överraskning 😂😻

Vilken dag!

Jobbade 07.00-13.00!
Det gick så bra så! Var lite seg efter några dagars ledighet! Men det gick bara bra!

Sedan handlade jag lite efter jobbet och åkte och hämtade kissarna och därefter Fanny och mamma! 
Sedan åkte vi till djursjukhuset i Läckeby! För idag var det dags för vaccination för Zimba och Frasse!

Det gick så bra, dom var så duktiga! Frasse var lugnast såklart, han la sig ner och fick sprutan så fint, Zimba fick jag hålla i lite men dom var jätte duktiga bägge två!👏

Sedan pratar vi om att jag ska boka tid för kastrering så veterinären känner på kulorna på Frasse sedan kommer hon till Zimba och säger : jaha det här var honan? Jag: nej det är en hane, Hon känner igen och säger : Nej den har inte kulor det är en hona!

Hahaha visste inte vad jag skulle säga blev så jäklar paff likaså mamma!😂😂 Men det var inte helt fel att få en kille och en tjej trots allt! Det är min fina tjeja och min fina kille!❤️😻😻 Blir svårt att vänja sig säga henne men man kommer in i det med👍

Nu är det bokat för en vaccination till och kastering och ID-märkning den 29 april!👍 Skönt att ha de bokat!

/ Nu ska jag träffa Elin en stund,var länge sedan, saknat henne!❤️ Sedan blir det hem till mina pojkar och min tjej och kolla ex on the Beach och därefter blir det sängen! Ha en fortsatt fin kväll på er!😊/





Fick en fin bild på lilla tjejen hemma❤️😻


Min vardag | |
#1 - - Johan:

Haha, oj, där ser man! :P
Hur ställer de små kissarna si till att åka bil då?

SV: Vad kul att du tyckte det! :)

Veckan blir ganska lugn. Ska träna och ev. träffa några vänner jag inte har träffat på ett tag i helgen. Annars blir det lugnt.
Du då, har du några planer? :)

#2 - - maaliinmaaria.se:

Hon liknar (den sista bilden) våran Sushi ^^

svar: Tack så mycket, jag är supernöjd :)
Du frågade igår eller i förrgår vad jag ska göra den här veckan :p

#3 - - Polly Svensson:

Men åååå vad söta. Lät ändå som en okey dag liksom. Kram fin

#4 - - Tuva Björnwall:

men gud så söt!!

#5 - - Tilda:

Haha det var en riktig överraskning! :) Sååå otroligt söt <3

#6 - - linah:

vilken sötnos! <3

#7 - - Natalie Honkonen:

Så söta! Alltid då mina djur är till veterinären så måste alla hålla i dem för de kan inte vara stilla hur man än försöker haha. Kram

#8 - - Emelie Andersson :

Vilken härlig överraskning liksom! ;) men precis lika söt som tjej. Vi får ta en fotografering snart. Saknar dig <3

Upp