Hemfärd till la familia idag❤️



Jag har haft en fantastisk rolig resa med mina underbara familj! Det hade inte kunnat bli roligare! Jätte god mat, fin kryssning med dans och musik, drinkar , ett super fint hotell med otrolig service! 👌 Ett minne jag aldrig kommer att glömma! 

Tusen tack älskade familj för en fantastisk resa! Vill önska speciellt farmor och farfar ett stort tack för vi fick hänga med på den här resan med er, ni har skämt bort oss! 

Älskar er!❤️
Min vardag | |
#1 - - Malin Thorell ♔:

svar: Ah okej, hoppas det är nån annan allergi än katt :)
Ja, jag behöver verkligen fixa håret, lite av mitt ljusa hår har börjat komma fram i hårbotten och där är jag ju svarthårig :p Och jag går på massage en gång i månaden :D

Detsamma :)

#2 - - Malin Thorell ♔:

svar: Förstår det!
Ja det är väldigt skönt det :) Ne fy fan. hatar utväxt, men hade jag behållt mitt bloda hår så hade jag nog struntat i att fixa utväxten och kört på en naturlig ombre, men förra året valde jag att bli rödhårig och i slutet på förra året även svarthårig också, men nu har jag värsta beslutångesten: helt svart hår med rött underhår, eller som jag har nu, mindre ä halva håret svart och resten av håret rött ner mot topparna, gaah! :p

#3 - - Polly:

Men å vad roligt. Kul att läsa att du haft det bra.
Sv tack för din fina kommentar, min helg har vart lugn. Kram fina du

#4 - - Malin Thorell ♔:

svar: Det är så jag har nu, fast jag har två röda färger i topparna och den ena är helt urtvättad och den andra ser iaf lite röd ut fortfarande, rött är så svårt att hålla rött, därför funderar jag på helt svart hår och rött underhår :p

#5 - - Malin Thorell ♔:

svar: Eller hur, för då tänkte jag att det svarta skulle klippas upp lite så det röda syns lte bakifrån och så :) Vi kör nog på det, min moster gör mitt hår så fint varje gång :D

Åh tack :)

#6 - - Tuva Björnwall:

skönt att komma hem!! :)

#7 - - Malin Thorell ♔:

svar: Eller hur :D Tänkte be min sambo ta några bilder, har inget stativ eller nåt så kan inte ta bilder själv :p Ja, det är väldigt lyxigt :D

#8 - - Linnéa:

Gud vad härligt det låter, avis på dig tjejen - och framförallt din VS-shopping, ha ha :p.

Tack, den lavendelfärgade kappan var verkligen ett riktigt kap, såååå nöjd - och loppisar är heller aldrig fel... gillar också telådan som jag fyndade <3.

Nja, nu i veckan som kommer så är det mest jobb som gäller, sen får vi se.. Och själv?
Kramis

#9 - - Days by Johanna:

Låter som ni haft det kanon :)

Upp