Vi drar till Lindvallen,fest hela kvällen ute och glider med snowboard och skidor..

Haha skämt och sido!

Nu är vi påväg till Lindvallen allihopa!
Alla är så förväntansfulla! Ska verkligen bli underbart! Lite semester och ledighet och sedan åka skidor hela dagarna och dricka och äta gott, de är topp notch!👌

Som ni vet så kommer min uppdatering här vara sisådär, men ni kanske förstår!😊 Kommer upp massvis utav bilder här sedan!👏👍

Har inte så mycket mer kul att berätta utan jag tänkte vi kör på lite skidinspo!⛷

Ha en underbar start på nästa vecka nu!😃
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Hoppas ni får en underbar vecka! :)

Tack, är nöjd med den bilden, där ligger Hugo i magen, men det visste vi inte då :)

#2 - - MALIN:

Vad mysigt! Hoppas ni får det riktigt bra! Kram

#3 - - Days by Johanna:

Klart du får fråga det :)

Jag hade fundeerta på det hela dagen om jag skulle eller inte, ville ju egentligen att Erik skulle göra det, men så tänkte jag, varför vänta när jag vet att jag vill. Och vi har ju pratat om bröllop i framtiden, så vi satt i soffan när jag frågade honom vad han skulle göra ett visst datum 2017, så sa han vill du gifta dig så, ja det vill jag, bra för det vill jag med =) Sen skålade vi med lite cider för det var vad vi hade hemma haha

#4 - - sandra.:

så roligt :) ha det så kul nu och var försiktig :)

#5 - - Josefine:

Ha så roligt!!

sv: Låter så härligt :)
Ja eller hur!

Tack desamma :)

#6 - - Tuva Björnwall:

härligt med skidor!! :D

#7 - - Days by Johanna:

Tack <3 Vi kommer gifta oss i kyrkan :) jag har alltid velat det så erik offrar sig för min skull :) Han är inte med i svenska kyrkan :)

#8 - - Emelie Andersson:

Ha det nu så himla bra gumman <3<3

sv: ja han är verkligen det <3
älskar dig med!

#9 - - sandra.:

Ja det var verkligen gott :)
hur länge ska du vara där i lindvallen?
är du duktig på skidor? :)
var försiktig i backarna bara =)

#10 - - Emelie Andersson:

Så roligt med frågestund, ska genast ta och klura ut lite frågor :) <3

Sv: Det låter perfekt, tar det försiktigt bara ;) ❤️
Tack finast du, precis som du och Oskar då! :) ❤️

#11 - - Days by Johanna:

Ja jag ser fram emot och gå längs altaret fram till Erik, Tänker låta min far lämna över mig, tycker det är vackert :)

#12 - - Linda:

Blir jobb och vänner du?

#13 - - linda:

va roligt!! :D
ja jag har bokat tid!:D

#14 - - Linnéa:

Tack snälla fina... är supernöjd med min egna moodboard... och den var inte så värst komplicerad att fixa heller <3

Blev det en lyckad skidresa? :p
Kramis

Upp