Toppen Måndag!👌😍🌸🐈

Idag har vi haft fullt upp! 

Varit ute i det fina vårvädret med katterna! Sedan åkte vi och hälsade på Pappa och Fanny, Pappa skulle hjälpa oss kolla lufttrycken i mina däck då Pappa och Oskar bytte till sommardäcken igår! 😊

Sedan köpte vi glass och åt det och drack lite kaffe! Därefter åkte vi vidare till Anki och Daniel och Kevin! Fick lite fika där och sedan åkte Anki och jag och köpte blommor medan Oskar och Kevin spelade FIFA! 

Kom hem bara för ett tag sedan! Så då tog vi ut katterna igen, dom skulle såklart vara med medan matte planeterade blommorna! Så mysigt att vara ute hela familjen! ❤️

Det blev jätte bra med blommorna iallafall, är hel nöjd! 😍🌸🌷
Toppen dag!👌
Hoppas ni haft en lika fin Måndag som jag! 👍😃
Min vardag | |
#1 - - Linda:

håller med dig, ja det är bra med mig själv :)?

#2 - - Linda:

ja aboslut!:D

#3 - - Linda:

ska bli spännande att se igen!

#4 - - polly:

Lät som en underbar dag sötis. Kram

#5 - - Linda:

ja massa drama:D

blir bara en vanlig vecka inte något speicellt på agendan, du då :)?

#6 - - Linnéa:

Sååå härliga bilder - underbart att ni är ute på kattpromenader :).

Ja jag är stolt över mig själv, ska bara vara mig själv imon om han nu dyker upp på jobbet - tror dock att man åker hem till Portugal nu i veckan :(. Ska hålla dig uppdaterad <3.

Hoppas du får en fortsatt fin annandag tjejen <3
Kramis

#7 - - Yasmeen adel:

Så fina bilder! Det gäller att njuta av det fina vädret också :)

#8 - - Emelie Andersson:

Låter som en toppendag gumman, och visst är det underbart med vårvädret! :) ❤️

sv: Tack finaste du, vad glad jag blir :) ❤️
Nej det är de nog egentligen inte, vi får se vad ortopeden säger när hon hör av sig :) ❤️

jag saknar dig med gumman, väldigt mycket ❤️❤️

#9 - - Josefine:

Härligt!!

sv: I helgen har jag vart i stugan och åkt skoter, har du gjort något roligt? :)

#10 - - Tilda:

Härliga bilder! Såå söt katt :)

#11 - - wilma:

Så himla härligt med sol!!
Sv: Tack så mycket! Jodå det är bra med mig, sjävl?::)

#12 - - ISABELLA:

Härlig dag! :)

#13 - - Sandra':

blev jättebra med blommorna ju :)
och så härligt för katterna att vara ute, förstår att dem var nyfikna ? :)

Upp