Tisdag kväll!👌👍

Godkväll!

Har precis kommit hem till Anki och Daniel! Vi har kollat när kusinen Kevin spelade innebandy, han var så duktig!

Så nu ska vi käka pizza och kolla nya Beck! Ska bli spännande att se om den här Beck är bra! Alltid kul med nya sådana filmer! Och Pizza sitter aldrig fel!

Inte en helt fel Tisdag kväll faktiskt! 👍

Ha en fortsatt fin tisdag på er!😊


Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åhå, kebabpizza är det bästa, skicka över en bit till mig vet jag :p.

Min systerson tjatar om att jag ska komma på hans innebandyträning nån gång, eftersom han är bäst av alla i laget *haha*.

Usch då, hoppas besöket hos veterinären går bra då <3. Jobbigt.

Jodå, haft en finfin dag - förutom att portugisen inte visat sig :(
Ha en underbar kväll.
Kramis

#2 - - MALIN:

Guuuud vad gott med pizza! Mums! Kram

#3 - - MALIN:

Svar: Smaken är som baken! Tur att vi är lite olika :) Jag validerar mig just nu till barnskötare och min pojkvän studerar på högskola i Kristianstad! Kram

#4 - - Emelie Andersson :

Åh så mysigt och inte helt fel med pizza heller. Hoppas att ni hade en trevlig kväll gumman :) <3

Sv: ja jag vet och jag försöker, jag la mig och vilade efter stallet så det var ju bra :)

Åh jag vill verkligen inte ha tillbaka blasket och kylan. Hoppas att de har fel där så vårvädret är kvar :) <3
Jag saknar dig med ska du veta!

Upp