Mina dagsplaner👌

Godmorgon!

Sitter just nu och äter frulle och myser med Zimba och Frasse! 

Idag blir det jobb 10.00-15.00!
Där efter blir det hem och laga mat samt packa en hel del! 
För i morgon klockan 08.00 bär det av, Ska åka kryssning och sedan sova på  hotell i Stockholm två nätter med min familj! Blir att äta gott och shoppa och ha de bäst! Så mysigt med kryssning med!⛴

Oskar ska tyvärr vara hemma hos katterna, kommer sakna honom! Han får besök av sina föräldrar i helgen med😊
Kommer såklart massvis med bilder från Stockholm och sammanfattning vad vi gjort osv!😃

Och ikväll blir det bara att umgås med mina tre älsklingar! ❤️

Hoppas ni alla får en underbar onsdag!💕




Min vardag | |
#1 - - polly:

Men vad roligt. Hoppas ni får det underbart bra hihi. Sv: tack för dina fina kommentarer. Kram

#2 - - Tuva Björnwall:

åh vad roligt :D

#3 - - Emelie Andersson :

Låter väldigt roligt måste jag säga! :) hoppas att det går bra på jobbet.

Sv: jo jag saknar dig väldigt mycket också ska du veta!! <3

#4 - - Tilda:

Åh vad kul! :)

#5 - - Johan:

Gick jobbet bra idag?
Vilket fartyg är det ni ska åka med? :)

SV: Det kan jag förstå! Kör bara kör, Tina, du kommer klara det där galant! :)

Jag hoppas att ni får det riktugt trevligt i helgen, eller ja, semestern, eller vad man ska säga!
När mormor fyllde 70 var hela släkten i Lübeck. Det var några jättefina dagar, fina minnen!

Detsamma tina!

kram

#6 - - N:

Vad roligt! :)

#7 - - Sandra':

Men åh så mysigt och kul med kryssning ju :D
var flera år sedan jag var på kryssning, men det är så kul:)
hoppas du får det jättebra och ska bli kul att se bilder sen när du är tillbaka :)

#8 - - Tilda:

Din blogg är verkligen fantastiskt fin! :)

Upp