Min helg! 👌

Fredag: Gick upp rĂ€tt tidigt med min Ă€lskling! Vi bĂ„da vad lediga! Vi Ă„kte och köpte koppel till Frasse och Zimba! Turkosa, de var jĂ€tte fina! Sedan stĂ€dade vi och bakade och fixade sallad och grejer inför att gĂ€sterna skulle komma! Vi skulle fira mig med min slĂ€kt idag! SĂ„ dem kom vid 6! Jag fick jĂ€tte fina grejer! En jĂ€tte fin blomma,  en jĂ€tte fin glas tavla med fin text pĂ„, ett presentkort pĂ„ Ikea, en mattina kokbok,ett jĂ€tte fint fat med dekorationer pĂ„, pengar, en jĂ€tte fin leoparjacka! Det Ă€r en vĂ„rjacka/trĂ€ningsjacka! Nya fina pĂ„slakansett,lite fina brickor och ett vĂ„ffeljĂ€rn och ett fint ljus och massvis med fina grejer! Hel nöjd! Tusen tack allihopa! ❀ SĂ„ vi Ă„t och mös hela kvĂ€llen! 

Lördag: Jag började jobba klockan tio, sĂ„ jag skjutsade Oskar till mamma och pappa innan jobbet! Han skulle vara dĂ€r och hjĂ€lpa pappa med lite kablar och sĂ„nt! Sedan slutade jag vid sex, sĂ„ var vi hos mamma och pappa och Ă„t grillat! Det var jĂ€tteee gott!!! Mhhm😋Frasse och Zimba var dĂ€r ocksĂ„!😊
Sedan fick Fanny, Oskar och jag ut och leta i trĂ€dgĂ„rden om pĂ„skharen gömt nĂ„gra Ă€gg! Och det hade den! Hihi jag blir som ett barn till alla högtider! Det var jĂ€tte mysigt! Sedan Ă„kte vi hem och sov!😊

Idag; Vaknade till i morse nĂ€r Oskar gick upp, han skulle med pappa pĂ„ jaktstig! Sedan somnade jag om ett tag! SĂ„ nu har jag bĂ€ddat, kört igĂ„ng en tvĂ€ttmaskin och fixat mig sĂ„ nu Ă€ter jag lite frulle! Idag blir det 12.00-19.00 jobbpass!👍 Efter jobbet blir det nog hem till Ă€lsklingarna och ta en myskvĂ€ll! Oskar Ă€r ledig i morgon med pga röddag! 😊

Hoppas ni haft en lika fin helg som jag har! 👍

HĂ€r kommer lite bilder pĂ„ lite av det jag fick i födelsedagspresent! 👏

Fick allting pĂ„ fatet förutom hjĂ€rtat med text pĂ„, de fick jag av Emelie, men det passade in pĂ„ det fatet!😍





Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

Vilka fina saker och det lÄter som du har haft det helt underbart! :) min fina vÀn! <3

#2 - - Linnéa:

SÄÄÄ hÀrliga presenter. Jag har ocksÄ den dÀr kalendern i trÀklossar, och den Àr sÄÄÄÄ himla snygg :p.

Portugisen var faktiskt förbi jobbet Àven i torsdags, fast dÄ sÄg jag honom ocksÄ bara pÄ utsidan... DÀrför tog jag i torsdagskvÀll och skrev till honom pÄ Facebook. SÄ hÀr i efterhand Ängrar jag mig lite. Jag förvÀntar mig inget svar frÄn honom. Men nu har jag i alla fall skrivit - det fÄr bÀra eller brista. KÀnns som att stÀmningen kan bli lite stel mellan oss pÄ tisdag nÀr man Àr tillbaka pÄ jobbet igen :S.

Min pÄsk har varit ganska lugn, umgÄtts med nÀra & kÀra. Synd bara att vÀdret Àr sÄÄÄ grÄtt och trist :/

Hoppas du fÄr en fortsatt fin pÄskdag <3
Kramis

#3 - - CAMILLAESI:

Vilka niciga presenter :-D

#4 - - Yasmeen adel:

Men vilka fina grejer! :D <3

#5 - - wilma:

SĂ„ fina grejer!

Upp