Måndagsinspo!😍👏



Bilderna är tagna från Google!

Älskar sådana ringar, smala och sitter även där uppe, tycker om att ha många ringar! Vet ni vart man kan få tag på sådana silvriga ringar?😊
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Tuva Björnwall:

åh fin inspo!! :)

#2 - - Polly Svensson:

Åååå vilka fina. Bra bilder. Kram

#3 - - Emelie Andersson:

Vilken fin inspo finaste vännen! :*

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir ❤️
Älskar dig!

#4 - - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard:

Åh vilken härlig inspo :) Behövs en regnig måndag som denna! Kram

#5 - - Tilda:

Inspooo!!! :)

#6 - - sandra.:

vet inte vart man kan få tag på såna ringar, ja brukar köpa smycken på glitter, ur&pen och sen lite online.

Sv ; ja du borde se serien den är så sjuuukt bra :)

#7 - - Angelica :

Vi har på Lindex ✌️👌

#8 - - Linnéa:

Så fint collage <3

Man brukar ju faktiskt säga att det viktigaste är att delta, inte vinna :). Roligt att dom får spela i alla fall :).

Ingen portugis idag heller, sitter och rullar tummarna på jobbet *haha*.

Jag ÄLSKAR Frans-låten, nästan den enda som håller måttet.
Hoppas du haft en fin måndag <3
Kramis

#9 - - Katarina:

Så fint! :)

Sv: Nej det har jag faktiskt inte haha!
Nej jag har inga planer, har du det? :)
Kram

#10 - - Days by Johanna:

Så fina bilder :)

Jag ha gråtit, jag sov nästan inget på natten för jag var ledsen och tänkte fram och tillbaka. Det hjälpte mig och skriva om det och det kommer finnas dagar då jag är ledsen över hans beslut, men vår kärlek är viktigare än ett barn.

#11 - - Josefine:

Fin inspo!!

sv: Ja det är superbra! Har också en sån app men tycker det blir roligare att träna när nån gör det samtidigt i videon :)

#12 - - ZARA:

Så snygga naglar!:D

Upp