Lindvallen del 2!

Torsdag; Vi åkte skidor hela förmiddagen jag och Oskar! Sedan åkte vi hem och vilade lite och duschade och fixade till oss för vid halv 6 hade vi bord på Lammet och Grisen! Det var såååå gott! Vi åt trerätters varmrätt! Så både fläskfilé, lammfilé och oxfilé! Det var riktig matkoma! Blev riktigt mätt men det vattnades verkligen i munnen! Sedan var de hem och umgås och sova!👌

Fredag; Ja idag var sista dagen! Så idag åkte vi skidor hela dagen, måste ju passa på! 👍 Sedan gick vi till Ica och köpte massvis med gott för lyxa till det sista kvällen! Vi åt jordgubbar, Annanas, vitlöksbröd, räkor och sånt gott! Mums 😊 Sedan bastade vi såklart! Måste passa på! Så kvällen bestod av massvis med mys bara helt enkelt! Fick även presenter av Oskars familj eftersom jag fyllde år dagen efter!😘

Lördag; Idag fyllde jag år! Den här dagen gick till hemfärd helt enkelt! Vi åkte buss och stannade och åt sedan när vi komm till Vimmerby så kom Mamma och Pappa och hämtade oss i Vimmerby! Dom är guldvärda alltså! Dom åkte från Kalmar till Vimmerby bara för hämta oss för vi ville hem! Så vi åt lite tillsammans dom när vi kom till Kalmar och mös! Sedan åkte jag och älskling hem och la oss i vår egna säng! Det var underbart!👏

Den här resan kommer jag aldrig att glömma! Det var så fantastiskt kul och mysigt! Rolig upplevelse! Vill tacka alla inblandade för en underbar resa❤️



Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

lammet och grisen har så god mat.

Ja, vi har pool, sådan man kan köpa lite var som nu, vi köpte en förra sommaren :)

#2 - - ISABELLA:

Så kul! :)

#3 - - Emelie Andersson :

Låter ju verkligen helt underbart fina du!! Du var så värd att få komma bort och bara andas lite och ha kul!! :) jag saknar dig så mycket älskade du!! ❤️❤️

#4 - - Linda:

Tack!! grattis i efterskott då! :)) vilka fina bilder !

#5 - - Polly Svensson:

Vad mysigt och roligt du verkar ha haft det. Finis. Kram

#6 - - Days by Johanna:

Vi har gott om plats :) Vi har rätt stor trädgård nu när vi tagit bort alla buskar :) S¨å hoppas vi kan använda poolen lite mer denna sommaren

Ja vi hade en supermysig stund. Javisst är han söt, så man smälter :)

#7 - - Josefine:

Låter härligt!

sv: Tack så mycket :)
Ja min vecka har väl startat helt okej, din då?

#8 - - Linnéa:

Sååå himla härliga bilder tjejen :p, och den där lille ungen är ju så söt <3.

Portugisen var förbi jobbet idag med, eller ja, han gick förbi på utsidan *haha*. 2 gånger på en vecka har jag sett honom :p. Tror att han ska vara kvar i Sverige nu under påsk :). Visst är smeknamnet bra <3.

Fullt ös på jobbet, men sjuukt skönt med 2 "korta" arbetsveckor nu :).
Hoppas du får en fortsatt fin kväll.
Kramis

#9 - - Emelie Andersson:

sv: Ja det är så man får tänka antar jag, alltid skönt med lite extra ;) ❤️❤️

#10 - - Johan:

Härlig avslutning av veckan ändå! :)
Vilken typ av backar åkte ni mest? :)

SV: Nej det gjorde vi inte, men jag och mitt ex träffades via bloggen en gång i tiden. 2010 var det. Det är fina minnen :)

dEt var skitkul att köra skoter, jag lovar ;)

Hoppas att du har haft en fin dag! Har det varit sol hos er med? :)

Upp