Lill-lördag Inspo💞

Idag fick det bli en Lill-lördag inspo!
Färgen ljusrosa 👌

Bilderna är tagna från Google!:)
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Polly Svensson:

Å va fint. Kram

#2 - - Emelie Andersson:

Åh vad snyggt, riktigt fina bilder :) ❤️

sv: Jodå det blir bättre och bättre, det är så himla skönt :) Nu är ju snart min sjukskrivning slut :) ❤️

#3 - - Days by Johanna:

Härliga bilder!

Tack det skall bli underbart med bröllop. jag hoppas vi kanske kan åka in till stan i helgen och kolla lite mer

#4 - - Emelie Andersson :

Sv: jag börjar den 21 mars så det är ju ett tag kvar :) då har jag varit sjukskriven i 7 veckor. Jag vet faktiskt inte, det är sånt som märks. Det är svårt och veta när man inte har varit i det tempot som det är på jobbet.

Ja det har varit en bra dag :) hoppas att din har varit lika bra. Hur jobbar du på tisdag? ❤️

#5 - - Linda:

så snyggt!!

#6 - - Tuva Björnwall:

ååh härlig inspo!! :)

#7 - - linda:

måste jag också, funderar på att köpa en med min rabatt kod, så snygga färger tills man blir brun!
är allt bra med dig :)?

#8 - - Linda:

gör det den är bra!:D

#9 - - Days by Johanna:

Jag sa ett datum när jag friade, men vi har inte 100% bestämt att det blir det datumet, tror det kommer vara hemligt tills inbjudan skickas ut :)

#10 - - Josefine:

Snyggt!!

sv: Ja eller hur!

Har inte så mycket planerat i veckan förutom skola och bio på fredagen, i helgen ska jag jobba och vara med kompisar :) dudå?

#11 - - Tilda:

Jättehärlig inspo! :)

#12 - - sandra.:

så himla fint med rosa tycker jag :) älskar inspon du lagt upp!

sv ; ja jag har kommit långt, är snart klar efter flera års skrivande på boken, det är en deckare som är riktigt spännande :) kommer berätta mer i bloggen när den är utgiven =)
hoppas allt är bra med dig :)

#13 - - Wilma:

Älskar ljusrosa! Så snyggt :)

#14 - - Katarina:

Ååh så snyggt!

Sv: Nej det har jag inte, du då? :)

Upp