Grattis världens bästa Pappa! ❤️

Idag är det ingen vanlig dag!
För idag är det världens bästa pappas födelsedag! Hurra hurra hurra!!🎉❤️

Det finns så mycket jag vill säga till min fina pappa, det är bara det att jag finner inga ord för hur jag ska förklara min kärlek till honom!
Han har ALLTID funnits där! När jag är glad så kan han få mig gladare, när jag är nere och ledsen och bekymrad så kommer han där som en räddade ängel, löser alla mina problem med ett knäpp med fingrarna och pratar med mig så jag mår bättre direkt! 

Han har allt det en pappa ska ha, knasigheten, roligheten, påhittheten,kärleksfullheten,omtänksamheten och dotterförsvarsheten! Han har ALLT och lite till!

Jag har så mycket minnen med honom!
När jag var liten bar han ut en tv och ett bord med stolar på en kulle vi hade på vår tomt, sedan satt han och jag där och kollade sommarlovsmorgon med riktig godfrulle! Vem skulle kunna hitta på det? Han är så påhittig och löser alla problem! ❤️

Han lät mig sitta och leka lite i hans bil, jag älskade det! Sitta med mina dockor i bilen och låtsas köra bilen med musik på, de var så kul!❤️

Och jag hängde med honom över till repen och kollade när min fina pappa spelade zynt och sjöng! De var underbart att höra det och dansa till hans röst! ❤️

När det hände tråkigheter i mitt liv som jag inte riktigt ville se, så fanns han där! Han var där 24/7 och jag minns att jag var så arg på honom så jag fann inga ord för det! Idag vet jag inte hur jag ska kunna tacka honom! ❤️

Han är den bästa tänkbara pappan man kan tänka sig! Skulle inte vilja byta ut honom mot någon annan pappa i hela världen! ❤️

Det jag vill säga är att jag vet inte vad jag har gjort utan honom, jag är så otroligt lycklig att jag har honom! Han är min skyddsängel och det betyder ALLT för mig! 

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket Pappa! ❤️ Fina pappa ❤️
Tack för du finns och för att du är du!❤️

Stort grattis på 48 års dagen, känns inte som du är 48, du är ju mer som en ung och rask 35 åring!❤️





Min vardag | |
#1 - - Sanna:

Men gud så gulligt :)

#2 - - Emelie Andersson:

Vilken fin text om honom! Du får hälsa honom grattis ifrån mig! :) ♥
Jag saknar dig så himla mycket ska du veta, önskar verkligen att vi kunde ses snart! ♥

#3 - - Days by Johanna:

Härligt inlägg grattis till din pappa! :)

skall på årsmöte med lärarförbundet ikväll, skall bli kul. Sen imorgon är det öppna förskolan som gäller :) Sen blir det nog rätt lugnt, Erik skall på jobbfest på lördagen, som funderar på be mina föräldrar komma över på besök :) Själv då?

#4 - - Tea Rajkovic:

Grattis till honom!

#5 - - Linnéa:

Du får verkligen gratta pappsen från mig med då :).

Det är helt fantastiskt att ha hund just nu + kombon då att promenera till och från jobbet. Igårkväll när jag kollade mobilen så hade jag gått över 10.000 steg *tummen upp* :p.

Jo, vi mailar nästan dagligen till varandra, men det är inga "hemliga" mail direkt - bara en massa jobb. Det verkar helt klart som att han vill hålla sig undan från kontoret :(.

Hoppas att det ordnar upp sig med katterna + att kvällen blir en finfin lill-lördagskväll <3
Kramis

#6 - - Emelie Andersson :

Sv: jag gör bara mitt bästa och du är också grym på det Tina. Din text var jättefin! :) <3

#7 - - Josefine:

Grattis till honom!!

sv: Tack så mycket :)
Allt är bra med mig, hur är det själv? :) kram

Upp