Exakt en vecka kvar!đŸ‘â›·đŸŽż

Hej pÄ er!

Ja rubriken sÀger ju vÀldigt mycket!
Idag Àr det exakt en vecka till vi ska till Lindvallen med Oskars familj!
Det ska bli otroligt roligt!
Det var flera Är sedan jag Äkte skidor för första gÄngen, sÄ lÀr ju ha tappat tekniken.. Men det kommer man snabbt in i!

Blir att Ă„ka massvis med skidor och ha de kul! Vi ska Ă€ven Ă„ka hundspann, det ska bli riktigt roligt och hĂ€ftigt!😃Ska Ă€ven bada i badhuset dĂ€r experium!👍

Kommer sĂ„klart ta en hel del foton dĂ€r som kommer ut hĂ€r lĂ€ngre fram dĂ„! 
Och jag kan lova redan nu att jag kommer inte vara sĂ€rskilt duktig pĂ„ blogga nĂ€r jag Ă€r dĂ€r!😊 Men ska försöka hinna med lite! 

Ska bli sĂ„ kul! Är sĂ„ förvĂ€ntansfull! SĂ„ lĂ€nge man inte bryter benet eller nĂ„got! Haha😊


HĂ€r Ă€r en bild pĂ„ mig nĂ€r jag vad i SĂ€len första gĂ„ngen! NĂ„gra Ă„r sedan! Hihi😊




/Idag ska vi fira kÀra pappa i efterskott!
Har ni nÄgra planer en söndag som denna?/
Min vardag | |
#1 - - polly:

ÅÄÄÄ vad roligt. Hoppas du fÄr en trevlig resa. Kram

#2 - - Emelie Andersson :

Åh vad fint det ser ut! :) förstĂ„r att du lĂ€ngtar men snĂ€lla bryt inga ben bara ;) <3

#3 - - Katarina:

Vad roligt! :D

Sv: Tack sÄ mycket! :D

Detsamma :)

#4 - - Linnéa:

SÄ hÀrligt med en liten skidtrip, sjÀlv sÄ hÄller jag mig till lÀngdskidor om jag ska vÀlja :)

Roligt och höra, blev det nÄgra mÄl och segrar i handbollscupen dÄ? <3.

Nja, inget nytt om portugisen nu heller. Ska bli spÀnnande och se om han hÄller sitt löfte och kommer förbi i veckan :p

Hoppas du haft och fÄr ett fint slut pÄ din söndag tjejen <3
Kramis

#5 - - Tove Arvidsson:

Ser riktigt hÀrligt ut!

#6 - - Days by Johanna:

HĂ€rligt med skidor :)

Ja det gick bra för min lilla syster, hon Äkte pÄ bra, hade nog gtt bÀttre om hon inte behövt vara sjuk dagarna innan :)

#7 - - Emelie Andersson:

sv: haha ja eller hur, och han tyckte det var sÄ kul att det lÄg lite bommar framme. SÄ ren glÀdje och lycka tillsammans med överskottsenergi ;)

Jag saknar dig med! <3<3

#8 - - sandra.:

ha det sÄ roligt :D

Upp