Dagens citat 👌




P.s glöm inte frĂ„gestunden i inlĂ€gget innan, bomba mig med frĂ„gor!❓👏


/ Det ska bli sĂ„ kul att berĂ€tta om min vecka hĂ€r i Lindvallen nĂ€r jag kommer hem! Blir Ă€ven en hel del bilder sĂ„klart!👌 idag vĂ€ntas lite skidĂ„kning sĂ„klart och Ă€ven Ă„ka till experience badhuset hĂ€r!â›·đŸŠ Det Ă€r underbart vĂ€der hĂ€r dĂ„ solen skiner som bara den och man svettas av Ă„ka i alla backar! Kroppen ska vi inte ens prata om! Benen verker som aldrig förr! BĂ„de lĂ„ren,vaderna och knĂ€na! GĂ„r som om jag vore en Ă€ldre dam,haha! 😂 Det Ă€r underbart hĂ€r iallafall!✌ Ha en toppen Onsdag pĂ„ er! Xoxo/
Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

HĂ€rligt ni har det bra! :)

Jobbigt Àr det inte sÄ direkt, det Àr mest det blir tomt hÀr hemma nÀr han inte kommer hem. Men det gÄr rÀtt bra. Hugo Àr lÀtt och ha och göra med :)

#2 - - Emelie Andersson:

Vilket bra citat! Det lĂ„ter verkligen som att ni har det helt underbart och det Ă€r sĂ„ du vĂ€rd bĂ€sta du! :) ❀

sv: Tack finaste du! Ja det luktar ju sĂ„ himla gott! ❀

#3 - - Days by Johanna:

Blev aldrig sÄ i lÀgenhet, kÀnns mer tryggt tycker jag. Vi hade alltid porten lÄste med sÄ det var tryggt och sÀkert :) och fler runtom kring en :)

Ja visst Àr Hugo söt :)

#4 - - Josefine:

Bra citat!
LĂ„ter som du har det superbra!

sv: Ja eller hur :)
Tack sÄ mycket och desamma!!

#5 - - Linda:

pÄ tisdag:D

#6 - - Linda:

vÀntar pÄ att tiden ska gÄ, har en tid pÄ sjukhuset kl 17, du :)?

#7 - - linda:

de vill göra en magnetrötgen av min hjÀrna eftersom jag Àr yr hela tiden blandannat.. :/
Va mysigt med skidÄkning och allt!!:D

#8 - - Days by Johanna:

Ja det Àr skönt han kommer hem idag, fÄr se om han behöver Äka upp nÀsta vecka med, de var inte fÀrdiga. DÄ kommer vi inte ses alls nÀsta vecka i sÄ fall, hugo och jag skall ivÀg hela pÄsken hos mina förÀldrar sÄ erik kan mÄla klart i vÄr grovéntre och det Àr lÀttare utan hugo hemma

#9 - - Emelie Andersson:

sv: ja jag kan förstĂ„ det och det gör mig sĂ„ glad ska du veta! :)❀

Tack sÄ mycket bÀsta du, det vÀrmer verkligen! Ja jag försöker med det Àven fast det inte Àr lÀtt ibland.
Jag Ă€lskar dig med ❀❀

#10 - - sandra.:

Ska bli kul att lÀsa mer sen om din resa o sÄklart se bilder :)

#11 - - Linnéa:

HÀrligt det lÄter - hur lÀnge ska ni vara i fjÀllen förresten?! :p.

JodÄ, det Àr bara finfint med mig. Jag saknar dock portugisen pÄ jobbet, han dyker aldrig upp lÀngre :(.
HÀnder inte sÄ mycket annat hÀr, mest jobb, mycket jobb(!). Men sÄÄÄÄ oerhört skönt att helgen Àr hÀr snart <3.

Hoppas ni fÄr en fortsatt finfin skidresa :p
Kramis

Upp