Dag 6: Mina sommarplaner

I sommar under min semester har jag faktiskt ingenting särskilt planerat!
- Jag och min bästavän Emelie kanske ska till Saxnäs igen! Jag hoppas verkligen det! För det var det bästa på hela förra sommaren! Vi badade, vi solade, vi åt fantastisk mat, vi lyssnade på musik och satt ute och pratade och spelade spel sent på natten i bara Linne! Allt var verkligen helt fantastiskt! Och att spendera den tiden med Emelie är ju topp notch!👌✌️ Så jag hoppas verkligen det blir av!



-Sedan hade jag tänkt träna en hel del eftersom tjejvättern är i Juni, så den ska jag cykla med min faster och ett härlig gäng! Den är på 10 mil!👏🚴


-Sedan om det är fint väder hade jag tänkt att sola en massvis och bada för det blev inte så mycket bada förra året tyvärr!


-Och så blir det umgås med mina vänner och njuta av sommaren helt enkelt! 




Tror det kommer bli en kanon sommar! 👍☀️
Utmaningar | |
#1 - - Tuva Björnwall:

åh härligt det låter!! :)

#2 - - Polly Svensson:

Det låter gött. Puh 10 mil herregud duktigt om du gör det. Kram

#3 - - Emelie Andersson :

Åh underbara saxnäs, som jag saknar det! Vilka minnen vi skapade, jag kommer alltid att minnas de dagarna! Jag hoppas verkligen att det blir av i sommar igen. Att få vara där med sin bästa vän betydde så mycket för mig!!:* haha jag älskar den svartvita bilden på oss, så jäkla snygga! <3

#4 - - Linda:

vilka fina bilder! :)

#5 - - sandra.:

Låter som du har en hel del roligt inplanerat ju :)
vart ligger saxnäs? aldrig hört talas om :)

och vad är lindvallen? haha =) hänger inte riktigt med nu!
men tack snälla du, du är också så fin!

#6 - - Days by Johanna:

Låter som en bra sommar. Bra med lite planerat och bra med lite inte så man kan göra lite spontant :)

#7 - - Johan:

Jag hoppas verkligen det blir en finare sommar än förra året! vill ha sol och värme! :)
Åk till Saxnäs, det tycker jag, ni verkade trivas bra där!
Annars kanske vi kan ses en sväng också? :P

SV: Då är ni borta ungefär som oss då. Vi åker till idre imorgon, kommer hem nästa lördag, så vi får hoppas på bra väder för både er och oss :)

Ja, det kändes inget vidare där i lördags/söndags, men nu är det av förklarliga skäl bättre, mycket bättre :D

Haha, HV möter Örebro i playin, men det har du nog redan koll på nu :P Stark vändning där igår får jag faktiskt säga :)

Ha en fin dag och en fin resa till Lindvallen om vi inte hörs innn dess :)

Upp