Dag 5: Mina djur ❤️🐈

Djur 1: 
Jag har en katt som heter Musse! Han är 11 år fyller 12 år i Oktober, så han har funnits i mitt liv länge! Jag var endast 10 år när jag som överraskning istället för att åka på julmarknad så åkte vi till en bondgård där jag fick välja ut en katt!

Han hette Pluto när vi köpte honom, men det tyckte jag var lustigt, det passade mer på en hund! 

Jag kommer ihåg att mamma,pappa och jag pratade namn hela vägen hem och tillslut kom de fram Musse!
Han har alltid varit där när jag varit ledsen och även glad! Tycker han är så fin tecknad med! 

Tyvärr bor han hos Mamma och Pappa då han blev utekatt för många år sedan,de går inte få en utekatt till innekatt, han skulle bli helt deprimerad!❤️ Mattes största sötis❤️


Djur 2:
Zimba, vårt nytillskott! Haha! Vi har haft honom i 3 veckor nu! Helt sjukt vad tiden går fort, känns som de var igår vi satt i bilen och hämtade dom på gränsen till Skåne! 
Zimba är då 15 veckor gammal och han är en liten skit och hel svart förutom vita ringen på bröstet! Otroligt busig och ligger gärna inte still i knät om han inte är väldigt trött!❤️ Det är mattes lilla plutt!❤️



Djur 3:
Frasse, också vårar nytillskott! Han är ju bror med Zimba så Frasse är också 15 veckor gammal och har varits hos oss 3 veckor nu! Frasse är lite större byggd, min faster Anki brukar kalla dom helan och halvan! Haha! Frasse är också busig men ändå lite lugnare om man jämför med Zimba, men det kan ändras från dag till dag! Frasse kan man hålla hur som helst och han kan ligga på mina ben på ryggen med tassarna upp, otroligt knäpp! ❤️ Mattes stora pojk❤️



Här är helan och halvan då, haha!😂




Utmaningar | |
#1 - - Sanna:

Åhhh va söta!!!!

#2 - - Emelie Andersson:

De är ju för söta alla 3 :) Djur tillför så himla mycket i livet, jag skulle aldrig klara mig utan dem. De ger så mycket kärlek. ❤️

sv: Tack finaste du, så roligt när du gillar mina inlägg. Ja jag får försöka ordna upp det där på något vis.
Jag mår bättre, har fortfarande så himla ont i halsen bara :(
Det måste vi verkligen, saknar dig alldeles för mycket ❤️

#3 - - Days by Johanna:

Så söta katter :)

Haha, kul vi är lika, gillar ha sällskap, är inte så bra på vara ensam :)

#4 - - Nimo:

Vad söta!

#5 - - Linnéa:

Sååå himla söta bilder, skönt och höra att katterna blivit lite bättre i alla fall... systersonen har också en kliande kropp, pga vattkoppor. Den stackaren <3.

Haha, nja, jag vet att portugisen har mycket att göra på själva anläggningen där det byggs så därför hinner han inte förbi vårt kontor. Han ska dock komma förbi nån dag inom kort - skickade mail till honom :).

Min torsdag har för övrigt varit bra, mycket jobb, men såååå skönt att det är helg snart. Jag får kanske bjuda ut portugisen <3.

Ska i alla fall sy något/några av plaggen som jag la upp på olika bilder igår. Älskar den rosa färgen, så det passar bra :p
Ha en fortsatt fin kväll tjejen :)
Kramis

#6 - - Sanna:

sv: Jag har inga planer än så länge, tar det lite som det kommer :) Själv?

#7 - - Katarina:

Så söta! :D

Upp