Bästa vän!❤️

Alltså det är helt sjukt vad man kan sakna en vän så mycket som jag gör!
Jag vet inte hur länge sedan det var jag träffade Emelie! 

Hon har inte kunnat ta sig någon stans med olyckan och så har jag jobbat och varit sjuk sedan vart hon sjuk sedan vart de så många som fyllde år så det var kalas titt som tätt och nu är jag i Lindvallen! Det har verkligen kört ihop sig i 120 för oss! Fasen vi försökte träffas minst varannan vecka innan och nu är de flera veckor sedan!

Och det märks så tydligt att det var länge sedan vi sågs! För när vi ses så får jag så otroligt mycket energi och blir så glad! Och riktigt den energin finns inte där nu!

Hon är den bästa man kan tänka sig! Hon är världens bästa! Och vi har alltid så fruktansvärt roligt ihop! Jag älskar henne något enormt, och jag skulle aldrig klara av att förlora henne som vän! Mitt liv hade varit kaos!

Tack för du alltid finns där och får mig att må bäst och skratta bort alla problem! Tack för du alltid kommer med bra råd, tack för du är du! ❤️

Ingen kan bryta vårt band finaste Emelie!❤️

Kika gärna in på hennes blogg! Den är grym!❤️
HTTP://emeliiiiieandersson.blogg.se 





Du kommer alltid vara min andra halva❤️
Min vardag | |
#1 - - polly:

Ni verkar ha en fin vänskap. Håll fast vid det. En riktig vän försvinner aldrig. Fina ni är. Kram

#2 - - sandra.:

Så fint skrivet :)härligt med bra vänskap! visste inte att ni kände varandra faktiskt brukar läsa hennes blogg :)

Sv ; Min syster är beräknad den 8 april :) så är inte alls långt kvar nu =) och jag mår bra, hoppas du också mår bra :)

#3 - - Emelie Andersson:

Åh du är ju för gullig alltså, det gjorde verkligen min fredag! :* Jag är så otroligt glad och tacksam över att ha dig vid min sida, att kunna få dela allt tillsammans med dig och då menar jag verkligen allt! Jag vill aldrig förlora dig för då skulle mitt liv verkligen bli kaos! Du är som min syster och bästavän samtidigt och bättre än så kan man inte ha det! Tusen tack för detta otroligt fina inlägg, du är verkligen guldvärd. Det finns inte många som du och jag kommer aldrig kunna beskriva hur lycklig jag är över att ha dig vid min sida! <3<3<3

#4 - - Linda:

tack du :D det förstår jag! fint inlägg :))

#5 - - sandra.:

Hoppas du får en härlig sista kväll idag då :) lät ju inte helt fel med basta & god mat :D
Förstår att du saknar kattungarna, har ni haft någon katt vakt eller så i veckan eller har dem varit någon annanstans? :)

#6 - - Sanna:

Va gulligt, härligt med sådana vänner :)

#7 - - Linda:

kan ta 5-10 dagar, men ju längre tid det tar ju mindre allvarligt antar jag :)

Upp