Veckan ✔️



Måndag:
Jobb 07.00-13.00! Sedan blir det att laga Fläskpannkaka😋 Och efter vi ätit så blir det veckohandling med älskling! Senare på kvällen kommer Elin till mig så ska vi gå långpromenad! Så skönt!

Tisdag: Jobb 11.00-16.00! Efter jobbet lagar Oskar och jag mat, blir currykycklinggryta med ris😋
Sedan blir det träna, vet inte om de blir cykla på racern eller träningsappen💪 
Sedan ska vi hem till Anki och Daniel och Kevin på kvällen och kolla på nya Beck!😃

Onsdag: Jobb 10.00-16.30! Efter jobbet ska vi hem till Mamma och Pappa och äta mat! Därefter ska vi åka och kolla på Fannys Handbollsträning😊 På kvällen blir det att ta de rätt lugnt!👍

Torsdag: Jobb 13.00-20.00! Eftersom jag jobbar nästan heldag så äter jag middag på jobbet så äter jag kvällsmat när jag kommer hem! 😊 och då blir det nog tvmys innan läggdax😊

Fredag: Ledig! Blir någon slags träning, antingen promenad eller cykla eller appen! 😊 Därefter blir det att laga mat, Kött,potatis och sås!😋 Sedan blir det myskväll med älskling! Brukar vara rätt trött på Fredagarna 😊

Lördag: Jobb 11.00-19.00! Blir hemåt och hjälpa Oskar med maten för då kommer Pappa och Fanny på middag! Blir baconlindad fläskfilé med bakad potatis och farfars aromsmör och grönpepparsås/bearnaisesås till😋😋 Sedan blir det bara att umgås👍

Söndag: Jobb 12.00-19.00! Kommer hem och lagar mat med Oskar, snitzel och pommes och bea😋 Han ska på hockey först! 😊

Så ser min vecka ut vad jag vet nu!😊
Har ni några planer i veckan?😃

Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Låter som en bra vecka! :)
Här skall vi på babysim imorgon och öppna förskolan på torsdag, lördagen blir det ut och äta med sambon och för första gången vara barnfria på natten :)

#2 - - Days by Johanna:

Nej och avstånd är folk med fruktansvärt dåliga på hålla... :(

Vår lille Hugo blir 1 år om 2veckor :) Ja babysim är mysigt, han älskar bada :)

Ja det kommer kännas konstigt och sova hemma utan honom, sov utan honom när jag låg på sjukhus men då hade han sin pappa där, nu skall han sova borta så det känns konstigt, men hans faster kommer fixa det galant :)

#3 - - emelie andersson:

Låter som en väldigt bra vecka och med god mat också, speciellt på lördagen :)

sv: Ja men helg har varit jättemysig och jag hade en jättebra fredag och lördag med dig :)
Ja det finns ju en risk att det blir för mkt men det är svårt att tröttna på tacos faktiskt ;)

Ja vi håller tummarna för imorgon och att det inte är något allt för dumt :/ så får vi ses snart igen gumman <3

#4 - - N:

Låter som en bra vecka!

#5 - - N:

Sv: Jag är modell för lite olika saker. Är ju med i en agentur som i sin tur ger mig jobb. Allt från tidningar, kampanjer till modevisningar :)

#6 - - Sarah:

Currykycklinggryta låter gott :) Kul o laga mat tsm :)
Så skönt o va ledig en fredag :) Myskvällar e alltid najs :) Extra skönt på fredagar när man e så trött :) Fast när man har vart ledig e man ju inte så trött ;)

Upp