Usch inte min dag idag!👎

Hejsan!

Det fĂ„r bli ett snabbinlĂ€gg dĂ„ jag inte mĂ„r sĂ„ bra! IgĂ„r tog jag med katterna hem till mamma och pappa för de skulle fĂ„ trĂ€ffa och lĂ€ra kĂ€nna min Ă€ldre katt som bor dĂ€r hemma, Musse! Det gick oförvĂ€ntat bra faktiskt! 

NĂ€r jag satt i bilen pĂ„vĂ€g dit sĂ„ började jag fĂ„ sĂ„n jĂ€klar magknip och började mĂ„ illa som bara den! Visste inte vart jag skulle ta ivĂ€gen! SĂ„ jag sprang pĂ„ toa vĂ€ldigt ofta! Efter att tag mĂ„dde jag bĂ€ttre sĂ„ det var skönt, men sedan kom det tillbaka och jag blev vĂ€ldigt rapig och sĂ„ kom de dĂ€r toalettbesöken Ă„terigen hela tiden!

Det har fortsatt i natt och i dag pĂ„ morgonen! SĂ„ vĂ„gade tyvĂ€rr inte gĂ„ till jobbet 👎 Hoppas verkligen det blir bĂ€ttre idag, för orkar inte ha de sĂ„ hĂ€r och vill jobba!👎

Hoppas ni fÄtt en bÀttre start pÄ lördagen Àn mig!


Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Krya pÄ dig! Hoppas det snabbt gÄr över :)

Ja det kostar och Äka ivÀg, vi Äker nog ivÀg nÀr vi gift oss, dÄ mÄste man liksom ivÀg :) Men just nu lÀgger vi hellre pengar pÄ renovering av huset Àn Äka utomlands :)

#2 - - Sanna:

Men nej det lÀt inge vidare, krya pÄ dig!!

#3 - - Emelie Andersson:

Åh nej inte du ocksĂ„, hoppas att det bara var nĂ„got för stunden och att det slĂ€pper snart :) Kommer ihĂ„g de bilderna, sĂ„ himla fina ju<3

sv: Haha vi gör det dĂ„, dyrt ska de ju inte heller vara har jag hört ;) ❀

Hihi sĂ„ bra att du tycker det, första delen Ă€r ute och dina svar kommer i del tvĂ„ ;) ❀
saknar dig med snuttan, love you ❀

#4 - - Polly Svensson:

LÀt inte roligt. Hoppas det blir bÀttre. Kram

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Usch dÄ, krya pÄ dig!

#6 - - Nimo:

Krya pÄ dig

#7 - - Days by Johanna:

Haha ja vi har renoverat sedan vi fick nycklarna i nov 2014 :) Vi skall sÀtta staket ute i vÄr och göra klart pÄ framsidan och sÄ skall lekstugan mÄlas. Inne hÄller vi pÄ och mÄlar om i groventrén. Till hösten skall belysning bytas ute :)

Ja nÄgon gÄng kommer vi gifta oss, dock inget planerat, frÄn förlovningen vill vi gifta oss inom ett Är, och jag vill gÀrna gifta mig pÄ sommaren och det vet Erik sÄ han vet nÀr han skall fria haha :)

önskar dig med en trevlig lördags kvÀll

#8 - - Linnéa:

Hihi, ja men han Àr verkligen vÀrldens mysigaste & gosigaste hund <3 Och skönt att Àntligen ha en karl i huset *haha*.

Jag kommer lÀgga upp bilder pÄ mina sÀngklÀder m.m imon istÀllet - ska pimpa till dom lite extra först :).

Fantastiskt fin bild pÄ dig förresten :).
Ha en fortsatt fin kvÀll och hoppas att du bÀttrar dig snart tjejen <3
Kramis

Upp