Torsdag! Nu tar jag helg 👏

GodkvĂ€ll! 😊

Dagen blev lite Àndrad idag!
Jobbade över till fem i halv 7!
Sedan handlade jag och nu lagar jag mat! Blir torsk med citronsĂ„s i ugn och potatis, sĂ„Ă„ gott!😋

Sedan ska jag duscha och invĂ€nta att min sysslings flyg ska landa hĂ€r i Kalmar! Jag har inte trĂ€ffat henne pĂ„ flertal Ă„r! SĂ„ ska bli sĂ„ kul att trĂ€ffa henne och se hur hon har det Ă€ven fast det blir en blixtvisit! SĂ„ vi ska fika och dricka lite vin och prata om livet helt enkelt! SĂ„ blir nog lite sent för oss ikvĂ€ll! â˜ș

I morgon sĂ„ ska vi till Öland pĂ„ morgonen för att ska handla en present! Och sedan ska vi till farmor och farfar pĂ„ fika för att de ska fĂ„ trĂ€ffa Sandra ocksĂ„! 

Sedan Ă„ker hon hem, och dĂ„ hĂ€mtar jag min fina kisse Musse och dĂ€refter min fina bĂ€stavĂ€n som ska tillbringa en natt hĂ€r med mig i morgon! ❀ Ska bli sĂ„ kul! Bakad potatis, chips,naturgodis, cider och Vampire Diaries! Lovely! ❀

SÄ min helg kommer bli pÄ topp!

Har ni nĂ„gra helg planer? 😊

Fick dessa tulpaner av mamma och pappa och Fanny i inflyttningspresent, dubbelblommade sĂ„ fina!😍



Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

Åh lĂ„ter ju som en vĂ€ldigt bra torsdag och Ă€ven en bra helg :) Ska bli vĂ€ldigt mysigt imorgon min fina vĂ€n!! som jag saknar dig <3<3

sv: Haha ja kanske det, men ÀndÄ ;)
alltid hÀrligt att vara pigg ju (a) <3
Ja visst var den snygg, lÀngtar till vÄren/sommaren dÄ man kan bÀra den lite bÀttre :)
kramis ❀

#2 - - Sarah:

De e sÄ himla fint me tulpaner :)

#3 - - Sandra':

sÄ fint med tulpaner :)

Upp