Min vecka 👍


MĂ„ndag: Jobb 07.00-13.00! Hem och trĂ€na, dĂ€refter blir de en dusch och sedan laga maten, och Ă€ta nĂ€r Ă€lskling kommer hem! För senare pĂ„ kvĂ€llen blir det vĂ„r veckohandling😊

Tisdag: Jobb 11.00-16.00 vad jag vet nu! Jag kanske fĂ„r gĂ„ tidigare, runt 14.00 för jag skulle vilja hĂ€nga med till Malmö med Oskar,Daniel och Conny för att se Malmö Redhawks - HV71 spela! Hade varit hĂ€ftigt att se Malmös arena ocksĂ„! Men de fĂ„r jag reda pĂ„ i morgon om det gĂ„r! Annars blir de jobb till 16.00 dĂ„, laga mat och ta de lugnt och mysa med katterna pĂ„ kvĂ€llen!😊
Onsdag: Jobb 10.00-15.00! DĂ€refter blir det hem och laga mat och Ă€ta med Ă€lskling! Sedan blir det trĂ€na! MĂ„ste komma igĂ„ng med trĂ€ningen nu igen trots att jag Ă€r förkyld eller har allergi eller vad det Ă€r! Sedan kommer vĂ„ra kompisar Elin och Said pĂ„ besök, de ska hĂ€lsa pĂ„ katterna och sĂ„ blir det Wii kvĂ€ll!👏👍

Torsdag: Jobb 13.00-20.00! HĂ€nder inte sĂ„ mycket mer Ă€n jobb den hĂ€r dagen! Blir mys med katterna innan jobb och stryka och tvĂ€tta, de vardagliga 😊

Fredag: Ledig! Oskar Ă„ker hem i helgen! Har inte riktigt bestĂ€mt helgen Ă€n! Men blir nog trĂ€ffa nĂ„gon kompis och trĂ€na! 😊 FĂ„r se lite vad som hĂ€nder! 

Lördag: Jobb 11.00-20.00! Blir inte sĂ„ mycket annat gjort Ă€n jobb den hĂ€r lördagen! En bra film och varva ner lite sedan sova tror jag!😊

Söndag: Jobb 12.00-19.00! Samma sak hĂ€r! Hinner inte sĂ„ mycket mer Ă€n jobb! Blir hem och Ă€ta nĂ„got gott och vĂ€nta pĂ„ att Ă€lsklingen kommer hem! 😊 Saknar honom sĂ„ bara han Ă€r borta en helg!😊

Hur ser er vecka ut? NĂ„gra planer?😊

Min vardag | |
#1 - - Linda:

va trevligt! Àlskar att Äka skidor! :)
Jag skulle vilja köpa en resa till mig och pojkvÀnnen sitter och klurar lite pÄ vart vi skulle kunna Äka :) har du nÄgra förslag??

Jag har inte kollat sÄ mycket faktiskt bara 1 del tÀvling, saknar de gamla schlager stjÀrnorna som det faktiskt ska handla om :/ Vad tycker du? Har du sett programmet ung och bortskÀmd föresten?

#2 - - LindaLinda:

LÄter ju underbart, en utomlandsresa man kan göra nÄgonting pÄ :D ! typ nÄgot Àventyr

haha de Àr riktigt bortskÀmda och riktiga snorungar fast de Àr i 20 Ärs Äldern sÄ fÄr de olika jobb uppdrag riktigt hemskt att se att folk Àr pÄ det sÀttet!!

#3 - - Emelie Andersson :

Det lÄter som en underbar vecka med mycket mys med kissarna :*

Sv: tusen tack för frÄgorna sötnos :)<3

#4 - - Linnéa:

Ja en helt fantastisk lÄt, och hans next to me Àr ocksÄ sjukt bra :p.

Det Àr sÄÄÄ herrans kul att sy. VÀntar pÄ att mitt stora paket frÄn Jotex ska komma - men en massa tyger i. DÄ ska det bli sÀngklÀder & vanliga klÀder sydda i massor :).

Kul att du gillar inspoinlÀgget :).
Haha, jodÄ kollar farmen för det mesta. MÄnga idioter som Àr med dock - eller vad sÀger du?
Kramis

#5 - - Linda:

ja ska kolla!!:D

haha jo man undrar om de verkligen finns sÄdana osmarta mÀnniskor pÄ riktigt, men uppenbarligen gör det ju de ! :/

#6 - - Days by Johanna:

Vi hade kalas i lördags för Hugo :) Hans kompisar kommer pÄ kalas imorgon :)

Upp