Min vecka👍




MĂ„ndag: Idag jobbade jag 07.00-13.00! Sedan Ă„kte jag hem och tvĂ€ttade, dammade och dammsög! Sedan började jag med maten, sĂ„ idag blev det flĂ€skpannkaka! 😋 Och nu har jag precis myst lite med Frasse och Zimba!đŸ˜»
Snart ska jag och Ă€lskling Ă„ka och göra vĂ„ran veckohandling! Sedan blir det mys framför farmen!💕

Tisdag:  Först kommer fina Mamma och Lisa och hennes barn och Ă€ter frulle hos mig! De ska se lĂ€genheten och kissarna sĂ„klart! đŸ˜» SĂ„ blir prata lite och Ă€ta frukost! Sedan vid 11.00 börjar jag jobba och jobbar till 16.00! Sedan sĂ„ vet ju alla att jag inte tycker om spegetti och KöttfĂ€rsĂ„s, men jag ska faktiskt pröva pĂ„ min egna i morgon! SpĂ€nnande!👏 Senare pĂ„ kvĂ€llen kommer Anki och hjĂ€lper mig med min vĂ€ggtext jag vill ha upp! Sedan blir de att ta de lugnt resen av kvĂ€llen 😊

Onsdag:  Jobb 10.00-15.00! Åka hem och laga mat, idag blir det wokkycklingryta med ris! 😋 Efter maten ska vi Ă„ka och kolla pĂ„ fannys handbollstrĂ€ning!😊
 Sedan ska jag försöka raka Oskars hĂ„r som aldrig blivit gjort! 👌

Torsdag:  Jobb 13.00-20.00! Hem och Ă€ta kvĂ€llsmat och umgĂ„s med mina tre hjĂ€rtan! ❀ Sedan sova 😊

Fredag:  Ledig! Köpa mat, och ivĂ€g med slĂ€kten för en överraskning, kan inte nĂ€mna de hĂ€r ifall att😊 Sedan kommer vi hem pĂ„ kvĂ€llen och dĂ„ blir de förmodligen sova 😊

Lördag:  Ledig! Och idag blir det faktiskt första gĂ„ngen pĂ„ lĂ€nge jag ska bara njuta med min fina familj! Ta sovmorgon, mysa med katterna och busa med dom och umgĂ„s med min kĂ€rlek! Blir nog film mys och bara njuta! Blir att Ă€ta bakad potatis! 😋 

Söndag:  Idag ska vi fira min kusin som fyller 10 Ă„r! SĂ„ blir kalas och sedan hem och ta de lugnt och ladda inför ny arbetsvecka!😊
Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

LÄter som en toppenvecka gumman! Du Àr vÀrd lite lugn och ro i helgen och bara njuta av tiden med din familj :) Jag saknar dig vÀnnen :* <3

#2 - - Linnéa:

Ja, jag hade verkligen den bÀsta helgen pÄ lÀnge :) Och nu Àr man tillbaka pÄ jobbet igen - dock utan portugisbesök idag med *buhu*. Börjar sakna honom faktiskt, men det Àr ju inte direkt att jag kan skriva det i ett mail, ha ha :)

Åh, lĂ„ter som en hĂ€ndelserik vecka för din del - lĂ„ter vĂ€ldigt skönt att vara ledig nĂ„gra dagar. Hade gĂ€rna bytt med min pappa som Ă€r lĂ€rare, en veckas sportlov <3

Hoppas din mÄndag börjat bra :)
Kramis

#3 - - Days by Johanna:

LÄter som en bra vecka :) Jag har ocksÄ veckohandlat :)

Det gick jÀtte bra nÀr Hugo sov borta. Han hade vaknat men inte varit ledsen mitt i natten och varit vaken ett tag, men efter lite vÀlling sÄ somna han om gott :) Och vi hade det jÀtte mysigt tillsammans, skrev lite om det i ett par inlÀgg ner om du vill lÀsa :)

#4 - - Days by Johanna:

Vi skall ha kalas för honom pÄ lördag. SÄ efter det ser vi vad vi köper till honom. SÄ pÄ söndag Äker jag eller Erik ivÀg och köper nÄgot till honom som han inte fÄtt. LÀttare för oss Àn att andra skall byta, dÄ ingen av dem bor hÀr uppe vid oss :) Ja hans faster gör men inte de andra :)

#5 - - Linda:

en full spÀckande vecka:D tack haha lite för mycket smink bara ;D

#6 - - Linda:

Tror du kommenterade fel jag dansar inte ;)

#7 - - Days by Johanna:

Ja utemöbler bör ju tÄla vatten haha, men tÀnkte mer pÄ hur slitna de blir av det. Har du bestÀllt via nÀtet? Vill du skicka lÀnken i sÄ fall? :)

#8 - - Linnéa:

Tack tack, jag Àr vÀldigt nöjd med mina fynd frÄn Lagerhaus. Man vill köpa halva butiken *hihi* <3

Portugisen jobbar för en annan firma som vi "samarbetar" med pÄ ett projekt - sÄ han Àr bara hos oss ibland, vilket Àr lite synd sÄklart *ah*.

Det enda som Àr inplanerat förutom jobb den hÀr veckan Àr att fira fina lillasyrran som fyller Är :p.
Kramis

#9 - - sandra.:

lÄter som en bra och lugn vecka :)
hoppas den blir bra ocksÄ!

#10 - - Josefine:

LĂ„ter som en bra vecka!

sv: Ja eller hur, ja den Àr vÀldigt lÀtt att fÄ jÀmn :)

Har inte sÄ stora planer i veckan dudÄ?

Upp