Mellomys på g👌😋🎧

Nu har vi laddat upp inför mellomys!😋
Massvis med chips,dipp,godis, salta pinnar och vindruvor! Mums!😋👏

Nu hoppas vi det är bättre bidrag med den här deltävlingen! 🎧

Toppen Lördag! Zimba och Frasse är helt slut efter all lek med barnen! 😻😍

Inatt ska älskling och jag vara fyllechaffis till Mamma och Pappa! Blir en lång natt tror jag! Hoppas kissarna tillåter lite sovmorgon i morgon, de gjorde dom inte idag! Halv 8 sedan var dom ingång! Haha 😂💕

Ha en fortsatt fin Lördag på er!😊


Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åh, riktigt härligt mello mys, dock höll jag på att somna till kvällens avsnitt - sååååå dåliga låtar <3
Men men,,,

Ja, syrran blev sjukt glad över sina presenter och själv så fick jag använda min nya hatten som jag fick fina kommentarer för *haha*.

Jag kollar min mail dagligen nu men fortfarande inget portugisiskt svar :/
Ha en fortsatt finfin kväll <3
Kramis

#2 - - Linnéa:

Nä, jag tycker att schlagerbidragen blir sämre och sämre för varje år som går... Oscar var den som ändå hade en hyfsat OK låt, men knappast nått som håller i en eurovision-final :/.

Ja, vi får verkligen hålla tummarna för att ha svarar, annars så kommer han tillbaka till Sverige imorgonkväll :).

Denna söndag kommer bli ganska lugn för min del tror jag. Du vet städa, tvättstugan & fixa matlådor.
Tänkte att jag skulle ta mig en promenad bort till Jysk och se om jag kan hitta något billigt tygstycke där - så jag kan prova min symaskin som jag hämtade ut igår.... <3

Och själv?
Kramis

Upp