Lördags mys med syster och Musse❤️

Hejsan!
 
Idag kom syster till mig vid kvart i 10 tiden.
Så Emelie, Fanny och jag kollade på lite film och åt frulle.
Sedan hämtade Niklas Emelie vid 1 tiden! Tusen tack för du kom! Hade så mysigt, åt god mat och kollade en massvis på Vampire Diaries! :)

Så när Emelie åkte hem så åkte jag och Fanny till Eko!

Vi köpte godis till kvällen och lite annat småplock. Och rätt som det var såg vi farmor och farfar där!
Det händer ju typ inte haha :)
Därefter åkte vi till TGR och köpte Rustikljus till min ljusstake! :)
Har de ljusen tänt länge varje kväll så de där ljusen tar slut fort alltså, haha :)
 
Blev att köpa varsin cheesburgare på vägen hem så vi klarar oss med maten till lite senare :)
Sedan tog vi en promenad på 2,30 kilometer, vi gick upp till Vattentornet och kollade lite :)
Det är helt sjukt vad högt och stort det är :) Så försökte ta en bild på Fanny nedanför haha hon är som en prick nästan! :)

Och nu har vi kommit hem och tagit oss varsin kopp te, så nu ska vi sätta på en film och slappa en stund tills vi ska börja med maten. Ska laga Tacos, mums! Blir även äta massa gott godis och grejer till Melodifestivalen ikväll :)

Det är ju tradition att man måste se melodifestivalen såklart! :)
Så nu blir det myskväll med syster och Musse :)
 
Hoppas ni får en lika fin Lördag som jag! :)
 
 


 
 
 
 
Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Sååå härliga bilder, en mysig lördag verkar du ha haft och att syrran ska sova över blir ju bara bättre :). Själv har jag sagt att jag INTE ska se mellon, men det brukar alltid resultera i att jag sitter där framför TV:n kl. 20.00 ändå :) Hejar du på nån inför kvällen?

Ja, jag är sååå himla nöjd med alla inköp jag gjorde idag + att jag lyckades hitta en massa presenter. Älskar också örngottet med flamingosarna på :).

Blir som sagt bara hemmamys här ikväll.
Ha ett mysigt slut på lördagskvällen <3
Kramis

#2 - - Sarah:

Den serien verkar så bra :) Har nåra säsonger av den men inte börjat kolla än :) Måste göra de snart :)

#3 - - N:

Härliga bilder!

#4 - - Linnéa:

Så vad tyckte ni om gårdagens mello? Jag tyckte inte att det var med nån direkt höjdarlåt. Trodde att samir & viktor skulle gå till final. Egentligen tycker jag nog bara att dom är ganska pinsamma; bada nakna & bar överkropp *haha*.

Har ni några söndagsplaner då?
Själv ska jag få hit min systerson om ca 1 timme. Han ville tydligen "hänga med mig". :)

Sen blir resten av söndagen ganska lugn <3
Hoppas du får en fin avslutning på veckan :p
Kram

Upp