Ge mig förslag 😃

Hej på er!😊

Jag är sugen på göra en rolig utmaning! Och så tänkte jag på något som kanske är kul för er att läsa, för det är ju det viktiga!

Så tänkte göra Dag 1 -Min bästa vän osv... Så många dagar jag kan få ihop!

Men jag tänkte att ni kanske kunde ge lite bra förslag på vad ni tycker jag ska skriva om, vad ni vill veta om mig!😊

Bara bomba mig med förslag så ska jag göra utmaningsdagar med grejer ni vill veta!😊 Ser fram emot era förslag!👏

Ha en underbar Tisdag på er nu!❤️


Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Kul ide. Din top 10 lista med låtar :)

#2 - - Emelie Andersson:

Här har du lite punkter :) <3
- Ett bästa minne med din bästa vän!
- 3 länder som du skulle vilja åka till och med vem.
- 5 sanningar om dig själv
- berätta om dina djur
- hur din sommar ser ut.

sv: Ja den var underbar, hoppas att din också var det för det är du värd ❤️
I miss you tooo ❤️

Upp