Dag 3: Tre länder jag skulle vilja åka till

Det finns några länder jag alltid drömt om att åka till! Här är tre av dom ;

1. Thailand
Det är så många som åker dit! 
 Känns som typ alla varit där förutom jag! Det är ju verkligen ett varmt land och har sett bilder på thailändsk mat, det ser så otroligt gott ut! Och alla badställen och stränder och hotellen! Det ser helt fantastiskt ut! 
Ett paradis! 




2. Turkiet
Min pojkvän har varit där och det verkar hur mysigt som helst! Lagom temperatur och fina restauranger och fina stränder! Otroligt vackert! Och turkisk mat ser inte helt fel ut heller! 




3. Teneriffa 
Det ser ut att vara så mysig miljö! Fina hus och fina hotell och pooler med mera! Och den här maten ser godast ut av alla! 


Jag älskar länder med värme och god mat och goda drinkar! Och de här tre länderna är de som fått mig mest intresserad av att besöka dom! Hade varit underbart! ☀️🍸
Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Emelie Andersson:

Har också alltid velat åka till Thailand, tycker att det verkar vara så himla fint och sen har folk som jag känner som har varit där sagt att dit måste man verkligen åka :) Ska vi satsa ;)<3

sv: Tack så mycket bästa du, jag saknar det så himla mycket ❤️
Ja man får hoppas det, kramis ❤️

#2 - - Johan:

Jag håller med, varma länder med god mat och dricka, men inte minst, fina sandstränder, det är nice tycker jag! :)

SV: Då får ni kämpa, eftersom Örebro är ganska fast som tia. Då måste ni upp till sjundeplatsen. Ingen omöjlighet så klart, men det blir tufft :)
Eh, vilket lag jag håller på? Har inte det framgått ganska tydligt, eller hänger du inte med i hockeysvängarna, Tina? ;)
Det är Leksand, så klart! :)

Ja, det har gått bra hela veckan, men stundtals är det ju lite tomt...

Haha ja, visst är de bra?
Vilken är din favoritlåt med dem? :)

Ha en fin helg nu, Tina! :)

#3 - - Days by Johanna:

Jag har inte heller varit i thailand, tror inte jag kommer åka dit heller :)

Hoppas du får besöka dessa tre länder :)

#4 - - Tea Rajkovic:

Verkar som 3 härliga länder!

#5 - - Sigrid:

Teneriffa vill jag också åka till! :D

#6 - - Sanna:

Jag varken varit i thailand, turkiet eller teneriffa, men det ser helt klart vackert ut där :)

#7 - - Linnéa:

Åh, sååå skönt... Du får gärna bjuda med mig nästa gång ni ska ut och resa :).

Såg faktiskt portugisen på jobbet idag, men han försvann bara - utan att besöka mig. Jag tror inte att han vågar visa sig på ett tag i närheten av mig <3. Funderar på om man skulle skriva till honom på Facebook eller nått :p.

Det kommer upp en massa bilder imon på sånt jag sytt hittills :p
Ha en toppenfin helg tjejen <3
Kramis

Upp