Dag 2: Ett bästa minne med min bästavän

Oj det finns så otroligt mycket vi gjort tillsammans som jag skulle vilja ta upp! Jätte svårt att peka ut ett minne från alla 100! 

Men om jag måste peka ut ett minne så får det bli Saxnäs! 

Jag minns de dagarna som igår!
Vi vaknade hyfsat tidigt, åt färsk och god frulle som vi handlade i butiken som var precis där vid campingen!

Och sedan åt vi lunch, solade hela dagarna och åt riktigt god mat och drack gott! Vi skrattade hela dagarna!

Vi Solade,badade,lyssnade på musik, spelade spel och bara gonade oss! Sena nätter och tidiga morgnar, vi ville ha så mycket tid som möjligt

Alltså de dagarna slappande jag verkligen av och tänkte bara på att vi var där och hade de så kul! Jag var lycklig varenda sekund med bästa vännen vid min sida! Det var som vi var utomlands, i ett paradis! ☀️😍

Jag vill verkligen göra om det igen! 
Något jag aldrig kommer glömma!
Och jag hoppas verkligen de blir av i sommar igen! 

Ett minne för livet med världens bästa vän!❤️

Älskar dig bästavännen❤️


Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Days by Johanna:

Så härligt, nu blev jag sugen på sommar! :)

Oh kul med bowling, var längesedan vi gjorde det. Det får Erik och jag nog göra på nästa dejt vi skall ha. Tror Hugo är lite för liten för följa med :)

Vi har varit på bvc och fått vaccin idag, så vi får se om han får feber av det, så vi blir mest hemma idag. Imorgon skall vi ev åka och bada med kompisar om inte hugo får feber :)

#2 - - Emelie Andersson:

Håller med dig, jag saknar det som bara den. Att få sitta där och bara njuta som vi gjorde i stort sätt hela dagarna. Stranden och poolen på förmiddagarna, sen ute och äta vid solnedgången, sen dricka, spela spel. Så himla mysigt ❤️

sv: Jag saknar dig med ska du veta, otroligt mycket ❤️

#3 - - Sigrid:

Så härligt det låter! :)

#4 - - Days by Johanna:

Ja nu är det ju snart mars så nu får våren komma tycker jag, så vi kan gå ut och leka lite mer i trädgården och fixa där samtidigt =)

Ja ännu ingen feber, så hoppas han slipper

#5 - - Emelie Andersson :

Sv: det kommer inte jag heller gumman! <3

Det är tyvärr maginfluensan som hälsar på här :/ ja tur att han hjälper mig för natten var verkligen ett helvete :( saknar dig med gumman <3

#6 - - Linnéa:

Sååå himla fantastiska bilder tjejen - så fina :p

Just det, har inte träffat portugisen på nästan 3 veckor, men igår avslutade jag ett mail till honom med att fråga hur gammal han är. Jag tryckte på sänd och i samma ögonblick så kände jag "shit, vad har jag precis gjort"?. Han kommer knappast att komma förbi och säga hej nu.... På kvällen hade han svarat på mitt mail och avslutade med "Btw, age is only a number, I'm from the 80's ". Så max 35 år :P. Får se hur det artar sig :) Själv är jag 30 <3

Hoppas du haft en fin onsdag och får en fortsatt fin sån :p
Kramis

#7 - - Tea Rajkovic:

Vilka fina bilder!!

Upp