Dag 1- Min topp 10 lista i låtar 🎧

Jag lyssnar på så mycket olika låtar i olika perioder! Men just nu ser min topp 10 lista ut så här: 

1. Dying for you - Otto knows

2. Pillowtalk - Zayn

3. Another lonely night - Adam Lambert

4. Fast car - Jonas Blue

5. One call away - Charlie Puth

6. Love yourself - Justin Bieber

7. Stitches - Shawn Mendes

8. Demons - Imagine Dragons

9. Lucifer - Xov

10. Rik - Albin

Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Days by Johanna:

Några av dem lyssnar jag med, på vissa har jag inte hört :) Skall kika in dem :)

#2 - - Josefine:

Några är även mina favoriter!

sv: Tack desamma :)

#3 - - sandra.:

Några av dem som du listade är mina favoriter också
Pillow talk, love yourself och rik :D riktigt bra låtar!

Hoppas du hade roligt på kalaset :) Ja jag trivs jättebra här i Norrköping =)

#4 - - Linnéa:

Har haft "dying for you" som dagens låt flera gånger det senaste, min ABSOLUTA FAVVISLÅT <3. Lyssnar om och om igen...

Fick provat symaskinen ja, blev mest att lära säg vad alla knappar på maskinen betyder, hitta rätta sömmarna m.m. Men fick sytt mig ett litet fodral till min mini-PC. Väntar på att mina tyger från Jotex ska komma :).

Förhoppningsvis så hoppas jag på att portugisen kommer förbi imon, vi får se :).

Tidig sänggång blir det idag - upp och jobba tidigt imon igen <3
Fortsatt fin kväll tjejen.
Kramis

#5 - - Emelie Andersson:

Vilken bra 10 topplista, gillar en hel del av låtarna och framförallt Justin ;) hihi 💕

sv: Ja jag ska verkligen kolla :) om du vill ha hjälp så hjälper jag dig :)

Ja det blev så himla poppis med mitt förslag så frågestunden kommer upp redan i morgon gumman 💕
Du är fin om någon ska du veta!

#6 - - Johan:

Sådant här är jättekul att läsa tycjer jag, vad andra gillar för musik. Känner igen de flesta, några är mer okej än andra, men ingen av de finns på min topp 10 just nu :)

SV: Ja det är de verkligen! :)
Ja, stackars lilla Tissen... Usch... :/

Ja, det är mest Sootify för mig med, har blivit frälst nu på senaste, fick Spotify i julklapp av mamma och pappa och nu är jag totalt hooked ;) haha
Tycker dock det är lite hemtrevligt att ha P4 på i bakgrunden ute i köket :)

Jag såg bara första deltävlingen och den var ärligt talat ganska blek, så jag vet inte...

Allt är bra med mig. Är ensam hela denna veckan, för sambin är hundvakt ute hossina föräldrar när de är i Alperna och åker skidor, så lite tomt är det här hemma, men annars är det bra :)
Hur mår du?

Upp