Bildbomb på min kärlek och mig❤️






Min kärlek, Mitt allt, Min fina pojkvän, Min älskade sambo❤️

Vad hade jag gjort utan dig?❤️
Tänk att det är 5 år sedan vi träffades första gången och kysste varandra och det pirrade i hela kroppen! 

Jag har aldrig varit så säker på mina känslor som med dig, Jag älskar dig mer än något annat! ❤️

Alltid vi Oskar Pettersson❤️
Min vardag, Tina & Oskar | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh finaste du! Och vilken fin text. Ni är verkligen så himla söta tillsammans. <3

#2 - - Sigrid:

Fina ni är :)

#3 - - Tea :

Så fina!

#4 - - SKRIVDIVAN :

Vad snygg dunär i det där lock-vågiga håret!

#5 - - Linda:

Jag jobbar på ett äldreboende :) och du jobbade på ica va? eller har jag fel :)? Grattis till er för 5 år, jag och pojkvännen firar 8 år i sommar <3

#6 - - Linnéa:

Åh gud, ni är ju såååå fina så ni två <3. Och så vackra bilder :).

Tackar, det är så kul. Fick mail om att Jotex-paketet var på väg så det lär nå mig imorgon :). Lovar att jag ska lägga upp bilder på allt som jag skapar.

Portugisen dök inte upp idag heller, däremot så svarade han på mitt mail. Frågade ju bl.a om hans ålder. Ångrade mig lite efteråt, men han svarade: "Btw age is only a number I am from the 80s :) ".

Hoppas du får en fortsatt fin kväll tjejen <3
Kramis

#7 - - Linda:

det är bra med mig själv då :)??
och de är klart att man inte kan komma ihåg allt :)

Upp