Är våren påväg? 👏💕

Hejsan!

Idag vakande man upp till solsken!
Så otroligt skönt! Man blev så otroligt mycket gladare av att vakna av solsken än mulet och regn! ☀️

Så jag hoppas verkligen att våren är här snart! Det hade varit underbart! Längtar så till man får ta på sig varmare kläder och sitta ute i solen och ta en kopp kaffe! Och bara njuta! 👏

Så jag tänkte att jag kör på lite vårinspo nu för att komma ännu nämre våren! 

Ha en fin Söndag!💕






Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

så himla fina bilder och längtar verkligen till vårkläderna :)
Så himla härligt och fint väder idag, hoppas våren är påväg nu :)

sv: ja det var himla mysigt i helgen, det får vi göra om så snart som möjligt :)

Jag älskar dig med <3

#2 - - Johan:

Jag sitter också med en kopp kaffe nu, starkt, svart och gott, precis som det ska vara :D

SV: Åh, jag vill också ha katt igen! Saknar lilla Tissen... men som det ser ut nu blir det no ingen katt än på ett tag. Sambon är dessutom tyvärr mer hundmänniska än katt, så där skiljer vi oss åt en del.

Haha, hittade du t.o.m. några nya bra låtar bland de där 50? :)

Ha en fin dag!

#3 - - Emelie Andersson :

Sv: ja jag hoppas också att våran kommer snart :) jag saknar dig med ska du veta! <3

Klart att du får sno den, ska bli kul att läsa dina svar sen :)
Ja hag vill så gärna veta vad det är :) kram <3

#4 - - Linda:

massa snygga grejer!

#5 - - Sandra':

ja det är mycket härliga att vakna till solsken jag håller med dig :)

#6 - - Linda:

nej håller absolut med, sorgligt att behöva säga adjö till min favorit i film serien och den var lite seg.!

#7 - - Linda:

ja den nya ska jag se ikväll, se den på dreamfilmhd.bz gratis streamning! :)

#8 - - Josefine:

Älskar första bilden, så fin!

sv: Ja eller hur :) Ja men verkligen, nu vill jag ha sommar!
Allt är toppen med mig, hur är de själv? :)

#9 - - Sarah:

Ja hoppas oxå våren e här snart så de blir sommar :) Men de e ju riktigt varmt ute ändå. Dom där träden e så fina :)

#10 - - Linda:

Jag tyckte den var bra, utan att säga för mycket, vi kan diskutera den när du sett den också så jag inte spoilar ;)

Upp