Äntligen på plats 😍👏

Äntligen är den på plats!!

Nu sitter finaste texten äntligen på väggen i köket! 
Som jag har längtat!😍

Fick hjälp av min kära faster!
Tur hon är händig, de är lite pill😊

Blev iallafall urläckert och jag blev hel nöjd! 

För er som inte känner mig tillräckligt så älskar jag Live Laugh Love, har de överallt och har till och med tatuerat på armen! 😍

Här är bild på hur det blev


Visst blev det snyggt?😊

Ha en fortsatt fin Tisdag!😊

Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Wohoo, gud såååå snyggt det blev. Funderar på att beställa hem något fint citat som kan sitta på kylskåpet. Vi får se :p

Nä du, inga framsteg med portugisen ännu, tror att han åker hem till Portugal imorgon... men bara för en vecka, och det ska jag väl överleva :)

Min lilla syster yster fyller 28 <3
Hoppas du får en fortsatt fin kväll.

Kramis

#2 - - Cassandra Haraldsson:

Superfint!

#3 - - Linnéa:

Jag skulle vilja ha mitt favviscitat: "Life is what happens to you while you're busy making other plans".

Ska skicka ett mail till honom imorgon tänkte jag :)

Helgen består nog av ganska tråkiga sysslor, du vet tvätta, städa m.m. Har inte tid när jag jobbar hela dagarna :S.
+ syrrans kalas såklart <3

Kramis

#4 - - Emelie Andersson :

Fan vad fint det blev och jag vet ju att du älskar just det citatet darling 😉❤️

#5 - - sandra.:

blev riktigt fint jag älskar väggdekorer :) är så fint, ska också sätta upp en ny imorgon faktiskt :)

Nu är Leo två år :)

#6 - - Johan:

Det är snyggt med citat sådär, men jag har inget direkt favoritcitat, det finns många fina, som givetvis är svåra att komma på när man ska räkna upp dem eller vill ha dem här och nu :P haha

SV: Var glad för att de sover på nätterna då! :D
Men när de hoppar efter benen när man går, då är det lite obehagligt tycker jag. det är ju dock deras instinkter, så vill du bli av med det, testa att leka med dem genom att tex sticka fram någon leksak bakom et hörn som de kan attackera istället. Har du tur slutar de hoppa efter benen då :P
Ja, det var skitjobbigt att ta bort honom, men samtidigt var det bäst för honom. Han led något enormt under de sista dagarna och fick verkligen kämpa för att få i sig luft. Veterinären sa att om vi inte hade kommit in när vi gjorde, då hade han troligen gett upp själv här hemma redan samma dag eller natten efter... Stackarn... :/
FIP är kattens allvarligaste virussjukdom. Det samlas vätska i buk och brösthåla som gör det svårt att andas. Vanligen bryter FIP inte ut, men bryter det ut, då leder det nästan alltid till döden inom några månader. Vanligast är att det bryter ut när katten är mellan ett-tre år. Huruvida det ska bryta ut eller inte beror på hur aggressivt det är och hur kattens imunförsvar är. Oftast får de i sig viruset när de är små. Antikropparna de får från modern försvinner efter några veckor och sedan tar det några månader innan de själva börjar producera egna antikroppar. Däremellan är katten helt oskyddad så att säga och det är ofta då de får i sig viruset, men som sagt, det behöver inte betyda att det bryter ut. Tyvärr gjorde det ju det på Tissen...

Ja, en bok får det nog bli sen efter landslagskarriären :)

tack!
Helgen går att läsa om nu :)

Upp