Grattis Farmor och Farfar❤️ I mon..✈️

Hejsan!

Min förkylningen är inte bättre!
Jag hatar verkligen att vara förkyld, så otroligt jobbigt och allt blir så mycket mer ansträngande! 😔

Men hur som helst! Jobbade 06.55-14.00 idag! 
Sedan åkte jag hem och fikade lite med Mamma och Fanny för att där efter hämta älskling på utbildningen!

Sedan vid kvart i fem åkte Farfar,Farmor, jag och Oskar på en lägenhetsvisning! Den var fin men får se vad den hamnar på!

Efter visningen lämnade vi Farmor hemma så åkte vi tre och kollade på Kevin när han spelade match! Det blev 4-4 , läckeby gjorde en bra match! 👍

Sedan åkte vi hem! Därefter gick Oskar och jag ut och gick en promenad med Elin och Said! Det var trevligt✌️

Och nu har jag precis packat klart! Jag kan inte fatta att det bär av till Stockholm i morgon!! 😍 ska bli så jävla kul att vara där med världens bästa vän!😘

Så i morgon blir det gå upp tidigt, äta frukost, ut och gå med Mamma! Duscha , göra mig i ordning och vänta på Emelie, sedan senare blir de åka mot flygplatsen ✈️👍

Jag ska försöka hålla er uppdaterade på bloggen i helgen om jag hinner!

Hoppas ni får en toppen helg allihopa! 
För det ska jag!!👌

Vill passa på att Gratta världens bästa Farmor och Farfar på deras 49 åriga förlovningsdag!❤️ Älskar er!


Min vardag | |
#1 - - Johan:

Var det en lägenhet till dig och O? :)

49 år är inte illa! :)

SV: Ja, det börjar ju bli höst, så det kommer väl mer och mer nu, förkylningarna...

Nu mår jag bättre. Idag och igår har varit två riktigt bra dagar :)

Tack! Det känns bra! Hoppas vi kan ta hem titeln i år också, det vore skönt :)

Imorgon är det hockeypremiär, på lördag är det kräftskiva med släkten och på söndag är det träning, så det blir mycket att se framemot i helgen :)
Du då, vad ska ni göra i Stockholm? :)

#2 - - Josefine:

Roligt att åka till stockholm!!

sv: Är också förkyld, nog många som är det den här årstiden..
Jag har min APL på en affär men har nu fått jobb där också :)
Det är min mammas killes stuga och jag vet faktiskt inte riktigt vart den ligger..

Tack :)

#3 - - Linnéa:

Nä det var en riktigt jobbig dag idag faktiskt med allt som hör till begravningen... en helt knökad kyrka, aldrig sett så mycket folk tidigare. Lite skönt när det hela var över faktiskt <3

Åh sååå kul med Stockholm, hoppas att era dagar där och såklart konserten blir gryyyymt bra - och kom ihåg att skrika lite extra för mig med :).

Min helg är ganska oplanerad än så länge faktiskt, hårfärgning på söndag är det enda som är inplanerat. Lite carpe diem :)

Ha en superlyckad helg nu då.
Kramis

#4 - - Emma Engström:

Nej fy, hoppas verkligen att du blir bättre snart! Roligt med lägenhetsvisning, gick det bra? :D hoppas du får det bra i Stockholm! Kram <3

#5 - - Sarah:

E oxå sjukt förkyld o de e så himla jobbigt :/ Krya på dej :)
Va kul o åka till Stockholm :) Hoppas du får de jättebra där :)

Sv: De e så kul o dansa så skulle kunna göra de hur mkt som helst!

#6 - - N:

Min förkylning är inte heller bättre.. as jobbigt!

Upp