Fredagen den 25 September!

Halloj!!!

Idag vaknade jag runt 8 tiden!
Tänkte att jag skulle ha sovmorgon på min lediga dag, men så blev de inte konstigt nog!

Sedan gick jag ner och drack lite kaffe och åt lite frulle! Därefter var det bara på med cykelkläderna! Fick bli lite över 2 mil med cyklingen idag! 🚴✌️

Sedan vart de bara in i duschen och åka till stan med Mammi! När vi ändå var där köpte Mamma en vaniljlatte och jag en Chailatte! De går ju liksom inte åka till stan utan att vi tar med oss det hem! Haha😋

Så nu sitter vi och njuter av dem! Ska snart börja att laga mat, blir Tacos idag! Sååå mumma! Sedan blir det att packa och hämta älsklingen på utbildningen vid tio i 2! Sedan bär det av mot Vimmerby! Ska bli så kul att träffa svärföräldrarna och Oskar syster med barn! Som man saknar dom, inte alls för ofta man träffar dom tyvärr! 


Ikväll skulle nog älsklingen och jag till en av hans kompisar och dricka lite, de ska bli trevligt! ✌️

Idag är det endast en vecka kvar till tatueringen! Hihi så nervös!! 
Sedan är de bara nästa vecka med sedan blir jag frysansvarig! Ska bli så otroligt kul!! 👌

Nehe nu ska jag sätta igång med lunchen! Ha en underbar helg på er!


Min vardag, Träning | |
#1 - - Johan:

Hur mår du, Tina? Hoppas att allt är bra med dig!!

#2 - - Louise:

Hej finis!
Jag ville bara berätta att min gamla blogg liizes.com är borttagen och nu har jag skaffat den här nya bloggen hoppas vi ses där! Ha en bra kväll puss och kram Louise

Upp