Omstart

Hejsan på er alla😉

Ja nu har jag inte bloggat sedan i September.
Vad hände? Jo jag blev frysansvarig på Ica Supermarket.
Det var mycket nytt man skulle lära sig så man vart rätt trött om kvällarna.
Så det var jobb sedan var de hem och varva ner och i säng direkt kan man säga.
Och så har jag lagt ner så mycket tid på att leta lägenhet.
Sökt massvis med hyresrätter och varit på många visningar på bostadsrätter.
Så det har också tagit min tid, därför har jag inte varit aktiv här, ber om ursäkt för det.
 
Och ja jag vet att jag sagt de förut men ska försöka bli bättre.
Och jag tror jag kommer bli det också. För nu är det så att jag har köpt en bostadsrätt här i Kalmar.😃😃😃😃✌️
Helt otroligt!! Jag är överlycklig över detta! Den är sååå fin!! Där kommer jag och pojkvännen stortrivas!
Det är en tvåa på 63,5 kvadratmeter. Så ut rymligt och köket och badrummet är nyrenoverat 2014!
Kan de bli bättre? Ja det kan det...det är redan inflyttning 1 December! Perfekt allting! Så jag ligger verkligen på topp nu, allting är så bra!😄
Så jag har redan börjat packa och köpt tv-bänk, gardiner, mattor, adventsljusstakar och sådant!
Så nu tänker man lite vad man behöver så man kan önska sig de i inflyttningspresent samt julklapp!
 
Jag har fått så mycket hjälp av Farmor och Farfar med allt sökande efter lägenhet,
och allt praktiska med den här lägenheten, så vet inte riktigt hur jag ska tacka dem för att visa min tacksamhet.
Jag kan nog aldrig tacka dem tillräckligt! De är guld värda!❤️
 
Så mitt liv just nu består av jobb och planering av lägenheten, underbart ju!👌
Mycket som snurrar i mitt huvud kan jag säga!
 
Men som sagt nu ska jag bli bättre på bloggning!
Så sedan när jag flyttat in så ska jag sitta vid de fina köksbordet med en kopp te på kvällskvisten och blogga medan pojken min sitter vid tv:n. Jag vet inte varför men jag är inte så tv biten.
Det kan vara enstaka program jag vill se men är ingen typ som sitter där från man kommer hem till man lägger sig om man säger så! Och det kommer jag inte ha tid med heller.. det ska ju tvättas, strykas, lagas mat , städas och så vidare. Haha blir ett helt nytt liv!
 
Men nu ska jag inte tråka ut er mer, jag ska ner och laga mat till familjen idag!
 
Så här var min glada nyhet!😃
Vi hörs inom kort!👍
 
 
 


 
Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

Som jag har längtat efter denna nystart, kul att se dig på bloggen igen finaste vännen :)
Längtar tills du får din älskade lägenhet, du är så värd den gumman och jag kan verkligen se hur du kommer trivas i den :) Allt kommer bli perfekt även om det är lite mycket just nu <3
Love you!

#2 - - Linnéa:

Åhå, sååå kul att du är tillbaka här på bloggen igen... och att ni har skaffat en lägenhet :). Ska bli spännande att följa med på er resa <3.

Jodå, det är bra med mig, på gott o ont... Mycket att göra vilket känns bra - det tråkiga är väl att Markus dejtar en gammal tjejkompis från plugget just nu *buhu*. Men jag är van vid att saker runt mig skiter sig...

Jaja, idag har jag unnat mig en semesterdag och den tillbringades i Göteborg ihop med en väninna.
Imorgon ska jag ner till Göteborg igen och kolla in amerikanska sig-/songwritern Gavin DeGraw.... en av mina favvisar, och ÄNTLIGEN är han här på västkusten *wohoo*.

Hoppas du får en fortsatt superfredag tjejen <3

#3 - - Linnéa:

Kramis <3

#4 - - Josefine:

Grattis till lägenheten!!

sv: Tack det gör jag :)
Desamma!

#5 - - Emelie Andersson:

sv: Ja det kan jag tänka mig :) tack själv, alltid så härligt att få träffa dig :) <3

#6 - - Sarah:

Man hinner ju tyvärr inte alltid me bloggen :/

#7 - - Johan:

Wohoo, grattis Tina, vad kul!!! :)
63 kvm är inte illa, det är ju ganska stort t.o.m. får jag fråga vad du fick ge för den? :)
Bjuder du på inflyttningsfest? ;)

SV: Nja, nu de senaste dagarna har jag varit ordentligt förkyld, men utöver det är det bra tycker jag :)

Haha ja, han gör det faktiskt riktigt bra :D

Ta hand om dig!

Upp