Min helg✌️

Godmorgon på er!

Jag vet att jag inte blivit duktig på blogga än! Men det är så sjuukt mycket nu inför flytten! Om jag inte jobbar så packar jag och handlar saker inför lägenheten! Så har fullt upp!

Idag är det endast 4 dagar kvar till flyttlasset bär av! Jag fattar inte, 4 jävlar dagar!! 😄 Det ska bli så otroligt kul och spännande samtidigt som det kommer bli lite ledsamt att lämna föräldrarna såklart!

Hur som helst väntar nu på världens bästa vän ska komma! Hon ska färga mitt hår och fixa mina naglar! Sedan ska vi bara umgås! Saknat henne så!😊❤️

Ikväll blir det tjejkväll med ett härligt gäng! Blir att äta tacos hemma hos Ida och dricka lite och spela spel! Sedan blir det vidare in till stan👌🍸

Ser att detta kommer bli en toppen start på helgen!

I morgon är det personalfest också! Så denna helgen kommer bli fantastisk kul!

Söndag blir det packa ner sängen och fixa det sista! 

Hoppas ni får en lika bra helg som jag! 

Ne nu kommer snart Emelie!❤️😃
Ha de bäst❤️
Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

Hade lika mysigt som vanligt :) tack för idag gumman och har så roligt ikväll samt i morgon! :) <3<3

Upp