Barn/Hund/Kattvakt! ❤️😃

Hej Svejs!

Igår så var jag ledig, så då åkte jag till världens bästa vän vid 10 tiden! Hon hade köpt fika, så vi drack kaffe och glögg och åt god fika och pratade en massvis om livet som vi brukar! De var riktigt mysigt!❤️

Sedan åkte Oskar och jag till Vimmerby för att hälsa på svärföräldrarna och Oskars syster med barn! Det var mysigt och trevligt! Vi packade ut alla hans saker i bilarna med! 

Sedan idag åkte svärföräldrarna och jag och Oskar ner till oss i Kalmar igen och lasta ut hans saker hos Farfar och Farmor! Sedan åkte vi hem till Oss och åt fika och pratade de!

Och vid kvart i tre så åkte jag och Oskar ut till min faster! Jag skulle fixa hennes hår för hon och Daniel skulle ut ikväll! De var så stiliga så! Så för en stund sedan körde jag in dom till stan!
Så ikväll är vi barn vakt och hundvakt samt kattvakt! Fullt upp!

Killarna sitter och spelar FIFA och då tänkte jag att jag bloggar! Haha!:)
Vi ska snart börja laga Tacos, så himla gott! Sedan blir de fotboll eller film eller något och massvis med godis och mys! Kommer nog bli en toppen kväll!
Sedan får jag se när jag ska hämta Anki och Daniel i natt!😊

Hur ser er Lördag ut? 😃

/ Endast 17 dagar kvar! 😃👍🏢/

Sötisen ligger och kollar på killarna som spelar FIFA!😂




Min vardag | |
#1 - - Linda:

låter trevligt :)
Jag jobbar och pluggar på distans, du ?:)
Jag ska mest jobba, ska baka på onsdag som jag längtar till, haft uppehåll men då ska jag äta choklad bollar. Och träna som vanligt, du själv?

#2 - - Malin Monroe:

Söt hund ☺️

#3 - - Emelie Andersson:

Låter som ni kommer ha det hur mysigt som helst, har en fin kväll nu :)
Tack för igår, jag hade jättetrevligt som vanligt :) <3


sv: Ja visst är dem snygga, älskar dem ;)
Ja men precis, tackade henne så mycket för det <3
love you

#4 - - linda:

på ett dement boende, pluggar till undersköterska. Vad jobbar du med :)?
ja jag längtar så mycket, jag var på Liseberg och vann 2 stor vinster med choklad men får inte ens äta choklad just nu.. dör !! :)
jo världen är en läskig plats att vara på...

#5 - - Linnéa:

Åh, låter som en härlig helg :).

Det var väldigt kul att prova på pistolskytte. Sköt några skott, men någon polis kommer jag aldrig att bli 😊.
Mitt fika var riktigt uppskattat, framförallt det varma kaffet eftersom det var såååå kallt ute 💕.

Annars är det bara bra med mig. Mycket att göra på jobbet ännu, men jag hinner med det jag ska...inte superstressigt längre.
Och själv?

Kramis

#6 - - catrin Monica Sandberg:

Vilken himla söt hund

#7 - - Johan:

Då hade du fullt upp där i lördags med andra ord, men gott, väldigt gott, med fika sådär ;)

SV: De blir inte skrynkliga vetdu. Hänger man upp dem och slätar till dem så blir det skitbra. Tycker inte heller det blir så skrynkligt om man tummlar allting. det enda som kanske bör strykas är skjortor, men annars behövs det inte :) haha

Ja, jag ska kanske göra det efter idrottskarriären... eller kanske skriva en biografi? :)

Ja, nu är äntligen förkylningen borta, så nu är allt bra med mig! :)
Är det bra med dig också?

Ja, det var så jävla gött att vinna där i tisdags, men sen blev det förlust mot Sundsvall av alla lag i lördags... Så nu är det bara att ta nya tag igen!

#8 - - Josefine:

Söt hund!

sv: Haha ja förstår det :)
Har nästan inte regnat här på hela hösten förutom två dagar förra veckan. Här är det kallt också, närmare -3 grader på kvällarna..

#9 - - Emelie Andersson:

sv: Åh vad bra att du blev glad älskade du! ❤️
Du är så himla värdefull och du betyder så sjukt mycket för mig!
Saknar dig sötnos och jag älskar dig! ❤️

#10 - - Emelie Andersson:

sv: Åh vad bra att du blev glad älskade du! ❤️
Du är så himla värdefull och du betyder så sjukt mycket för mig!
Saknar dig sötnos och jag älskar dig! ❤️

Upp