10 November 2015💕

Hej pÄ er!

Idag Àr det exakt tre veckor till jag flyttar, kan inte inse det! Helt otroligt!
Samt att idag har jag namnsdag! Vilken dag! Haha :) 

Idag blir det jobb 11.00-16.00 :) 

I morse har jag fixat tvĂ„ julklappar sĂ„ snart Ă€r jag klar! ✔ Det Ă€r skönt! 

Sedan fĂ„r vi se vad som hĂ€nder ikvĂ€ll! Kanske blir att packa ner lite mer grejer i flyttkartongerna! 

Hoppas ni fÄr en toppen dag!

FĂ„r bli en bild pĂ„ min sötnos!â€ïžđŸ˜



Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

2 julklappar till?! Fan vad snabb du Àr dÄ, du Àr ju fan vÀrre Àn mig snart hahha :O

Kan inte heller förstÄ att det bara Àr 3 veckor kvar, jag Àr sÄ himla glad för din skull vÀnnen sÄ du anar inte!! <3

Du har redan blivit bÀttre pÄ att blogga hörru, stolt över dig ;) <3

#2 - - Emma - Merakibeauty.se:

Äh söt :)

#3 - - Johan:

NÀr man har lÀngtat efter nÄgot sÄdÀr och att det helt plötsligt Àr sÄ nÀra nu... det kommer bli super det dÀr! :D

SV: Oj, shit, det Àr ju asbilligt ju! Vet iofs inte hur bostadspriserna Àr i Kalmar, men vi betalade 1,2 och dÄ Àr den ÀndÄ bara 54 kvm... Saknar faktiskt min inglasade balkong i Mjölby, det Àr sÄ hÀrligt med inglasat! :)

Ja, det Àr segt, men det gÄr som sagt Ät rÀtt hÄll iaf, men idag Àr jag jÀttehes. det har dock en ganska enkel förklaring. det var hockey igÄr ;)
Annars har jag en tenta som ska vara inne pÄ mÄndag och sÄ ska jag till en kompis i helgen, sÄ det Àr en del som hÀnder faktiskt :)
Du dÄ, packa vidare? :)

#4 - - Sarah:

Grattis i efterskott pÄ namnsdan :)
Skönt me ett kort arbetspass :)
Va tidig du e me julklapparna :) Ja har inte börjat Àn :P

Kram

#5 - - Louise:

Grattis pÄ namnsdagen ! :D

Jo tack de e bra hur Àr de sjÀlv söta du ? :)

#6 - - Josefine:

Grattis i efterskott pÄ namsdagen!!

sv: Det förstÄr jag..
En jÀtte bra sida som inte Àr sÄ dyr :)
Bara vart i skolan och stallet i veckan, dudÄ?

#7 - - Linnéa:

Hihi, kan tÀnka mig det :)

Ja men absolut, mr right kan ju faktiskt finnas i min nÀrhet, you never know <3.

Den hÀr helgen Àr fullspÀckad. PÄ lördag ska vi ha ett "event", vi kollegor pÄ jobbet (ska faktiskt skjuta pistolskytte), grymt kul tror jag :)
PÄ lördag kommer sen Àven min systerson hem till mig och ska sova över tills pÄ söndag *mysigt*. Antar att det kommer bli ett antal turer till leksaksaffÀren i helgen <3

Och sjÀlv?

Kramis

P.s. Vad heter du pÄ instagram förreste?

#8 - - Malin Monroe:

Vilken mysig sötnos du har. â˜ș

#9 - - Emma Engström:

Vad roligt att du ska flytta! :D Oj, jag har inte köpt en enda julklapp Àn :o Kram

#10 - - Rebecca Svensson:

Åh vilken söt bild! :)

Upp