Resultatet av håret!


Hejsan Svejs!
 
Nu har jag lite bilder ifrån resultatet ifrån frisören.
Inte jätte bra bilder för tog med mobilen men de funkar!

Så här är bilderna på min nya frisyr;
 
 
Inte så fixat just nu, bara puffat upp det lite.
Men det är frisyren lob som är så populärt nu.
Jag har sparat till så långt hår, och jag hade verkligen fått långt viket jag älskade.
De var bara de att de blivit så slitet och jag har så tunt hår, och nu när jag gjorde lob frisyren så fick jag genast tjockare hår, och de växer ut så de inte blir så slitet! Får försöka platta håret mindre! Och ta olja och sånt i! ;)
 
Men jag är faktiskt nöjd med resultatet, nu kommer de växa fort också.
Skönt med lite kortare nu till våren och sommaren med!

Vad tycker ni? :)
 
 
Har precis varit med Fanny,Mormor och Pappa i Fannys skola.
De hade öppet hus, så Fanny visade upp lite grejer hon gjort sedan uppträdde klasserna, med sång!
De var mysigt! Nu är jag hemkommen!:)

Ska dra och hälsa på fina Elin på jobbet runt 9 tiden med lite fika och prat!:)
Ska bli mysigt:) Sedan blir det hem och sova.
Jobbar mellan 09.00-16.00 i morgon :) Sedan får vi se vad som händer!:)
 
 
Ha en fortsatt fin kväll på er!:)
Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

åh vad fin du är och du passade ju as bra i det :) min fin fina vän! :*

sv: nej precis, men jag sätter ju gärna den själv ;)

tack så mycket finis, nej det var inget speciellt. Bara en jobbig kväll <3
loveyou<3

#2 - - Linnéa:

Tack så mycket för ditt stöd, är helt övertygad om att detta kommer bli en "fin" begravning <3.

Gud, håret blev ju superfint ju - kul med lite förnyelse. Jag borde klippa av mina trassliga toppar snart & dessutom färga utväxten :p.

Det ska jag allt ha, o hoppas att du också får en finfin lill-lördag med <3
Kramis

#3 - - Sanna Widman:

Ser jättefint ut! :D

SVAR:
Jo nog känns det bättre att skriva av sig. Men ibland har man helt slut på bloggidér och ibland orkar man inte ändå. Men brukar vara en lättnad att skriva av sig. :)

Visst är den, samma här!

Tack detsamma :)

#4 - - Elin:

allt bra?

#5 - - Aschmanda:

as läckert <3


- Glöm inte att vara med i min veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka <3

#6 - - Jenny Karlsson:

sv: Ja men visst är det, längtar så tills mars boxen kommer! Det är lite olika beroende på vad man väljer, tre månader, ett halvår eller ett år. Har inte koll på kostanderna riktigt då jag fått min prenumeration betald av mamma :)

ber om ursäkt för sent svar, haft mycket jobb och annat på tyvärr kom bloggen sist :)

#7 - - Emelie Andersson :

Sv: vad trevligt det låter och att du har fler saker att längta till :) du är värd att bli firad flera gånger om finaste vännen <3
Och vad trevligt med lite tjejkväll på onsdagen. <3
Saknar dig med! <33

#8 - - MATILDA ROSQVIST:

Så fint :)

#9 - - Ella Isbjörn:

Ser jättefint ut! Har också sparat jättelänge till långt hår, men kan verkligen inte med att klippa det fast det är tunt och slitet i topparna! :( Säg till om du hittar någon bra olja! :)

#10 - - Sanna Widman:

SVAR:
Ja :( Tack så mycket verkligen fina du och detsamma, du verkar underbar! :)) Kram

#11 - - Aschmanda:

Grattis!! :D


sv: Jo det är bra här, har varit lite mycket nu den senaste tiden, men det funkar sj ? :) <3

Upp