The life is so good!!

 
Ja snart är det Midsommarafton! Om 11 dagar så ska min familj inklusive min fina pojkvän och jag till faster och hennes familj med massvis med andra folk och fira Midsommar. Vi blir riktigt många i år vilket är riktigt kul.
Vet att jag redan nämnt vad som händer men kan säga några punkter på vad vi gör.
- Åker traktor med vagn, - Klär midsommarstången, - Gör massvis med lekar, - Grillar & äter gott, och så har vi allmänt roligt såklart! Jag vet att det kommer bli en riktigt lyckad dag redan nu! Ser fram emot detta evenemang!
 
 
Ja om hela 15 dagar!!! Så ska jag och min Kusin Mikaela köra till Göterborg och se One Direction!! Sån otrolig upplevelse, har alltid sett fram emot detta! Ska bli så otroligt kul att se dem och höra dem live! Sedan blir de bo på vandrahem och bara umgås och ha kul som vi alltid har! Helt sjukt att de endast är 15 dagar kvar..kommer ihåg när Mikaela fixade biljetterna.. flera månader sedan!

Ja i år går jag på min första semester någonsin! Endast 42 dagar kvar tills jag går på min fyra veckor långa semester! Solar, dricker, äter gott, badar och bara unnar mig massvis med roligheter! Jag fattar inte riktigt själv att jag ska vara hel ledig ifrån jobbet i fyra veckor, de kommer kännas så otroligt lustigt! Men samtidigt skönt att få lite ledighet!
Min första helg på semesterveckan, alltså om 46 dagar så sticker jag och Oskar, hans syster och hennes sambo samt deras två barn Elsa & Kalle, Oskars bror och hans flickvän till Göteborg! Blir att gå på Liseberg en hel del och ha de allmänt kul och mysigt! Alltid lika trevligt i de sällskapet! Hoppas tiden går fort dit, ser fram emot det så!
 
Helt sjukt! Om 95 dagar så ska bästisen Emelie & jag flyga till Stockholm och se The Fooo live!
Det otäcka är att vi flyger den 11 September, typ den dagen på hela året man kanske inte ska flyga! Men men, man får ju offra lite för att se The Fooo. Det blir en weekend i Stockholm för oss! Se The Fooo, Shoppa, Dricka & äta gott, skratta och göra denna upplevelsen till ett otroligt fint minne tillsammans! Så glad att det är just denna fantastiska tjejen jag åker med! <3
 
 
Om 111 dagar så har fina Oskar Pettersson och jag två hela år tillsammans! Vi har inte riktigt planerat vad vi ska hitta på för något, men det blir ju att hitta på något kul och fint i alla fall! Vi har känt varandra i fyra år nu, och varit tillsammans två år eftersom vi började om! Men det känns som jag känt denna fantastiska killen i hela mitt liv. Är så lycklig med honom! Han är världens bästa, och han gör min vardag till ett paradis! Som jag älskar honom! Vet att det kommer bli en fantastisk dag som alltid med dig!
Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh vad mycket roligheter. Ska bli så kul att tillbringa en helg med dig i Stockholm. Ska bli otroligt kul ska du veta. Sen ett lyxigt hotell på det, kan inte bli bättre. Längtar som bara den, saknar dig också. Kram älskar dig <33

#2 - - Johan:

Du har en hel del att se fram emot här ser jag :)
Vi firar inte midsommar på något speciellt sätt längre, det var mer när jag var mindre. Då brukade vi umgås med mammas och pappas gamla kompisgäng och deras barn, men inte nu längre.
11 september kommer jag vara i Leksand och Tegera arena, för då är det säsongspremiär! :)

SV: Ja verkligen! Nu har det iaf blivit lite varmare, men tycker ändå man kan förvänta sig mer av den här årstiden...

Haha ja, det tycker jag verkligen att vi får göra :) Vänta du bara så ska du få se! :P haha
Men en stressig dag, då lagar man helst inte mat över huvud taget, då är det skönast att ta fram en matlåda ur frysen :)

Oj, shit, det låter ju inte alls bra! När de drar sig undan och inte ens vill äta eller dricka, då är det illa. Skönt att det var ett så relativt lättlöst problem ändå och att han mår bra nu igen! Det är så hemskt när man måste ta bort sina djur, så jag är glad att du slapp det den gången :)

Haha, nästa omgång är inte förrän i september, så ja, vi leder fortfarande serien :D

Studentfirandet i fredags var bra. God mat och så. Bra väder fick de också, så det var lyckat och bra :)
Imorgon slutar kusinen nian, så då ska vi dit en stund :)

Tyvärr blir det väl så när man ramlar ur högstaserien... Vi har fått in en rad relativt bra spelare, men jämfört med de som har lämnat så är det ett väldigt svagt lag vi har till nästa säsong, så vi får se var det landar i slutänden...
att vi ramlade ur SHL gör att vi i runda tag förlorar 35 miljoner och att spelarbudgeten stryps med 75%. Det är inte kul. Inte kul alls, men nu är vi där och det är bara vi själva som kan ta oss ur det.

Hoppas att jobbet har gått bra nu ikväll och att du har haft en fin dag! :)

#3 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du får världens bästa midsommarafton:)

#4 - - Johan:

Hur är allt med dig, Tina?? :)

Upp