Vad hade jag gjort utan dig? ❤️

En bild säger mer än tusen ord❤️
Vet verkligen inte vad jag hjort utan Emelie! Hon får mig alltid så oroligt glad! Och hon finns alltid där för mig! Och när vi ses så kan vi verkligen göra de mest lugna och simpla grejerna men även ha sjuukt kul! Ser fram emot Fredag som fasen då hon ska vara hos mig, vi ska äta gott, både mat och godis! Och kolla film och ha de lika kul som vi brukar!

Du är mer som en syster för mig!❤️
Älskar dig Emelie gumman❤️




Emelie & Tina, Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh älskade du!!
Jag håller verkligen med, vi har alltid så otroligt roligt och jag ser fram emot varje gång som jag ska få träffa dig!
Du är som min syster jag aldrig fick, jag älskar dig så himla mycket och tack för att du alltid finns vid min sida <3 <3

#2 - - Johan:

Trivs du bra i lägenheten, tina? :)

Hoppas ni får en fin fredag imorgon, det behöver ni båda :)

SV: Ja, det var en jättefin resa, att bara kunna ta det lugnt och bara vara tillsammans med släkten och familjen såädr i några dagar, det är fint :)
Och att sova hos mamma och pappa, ja, det var sannerligen nostalgi :)

Det är bra med mig... Är det bra med dig också? :)

Upp