Min fantastiska helg i Göteborg!✌️

Hej på er!
 
Ja som ni ser på rubiken hade jag en fantastisk helg i Göteborg! Vi kom dit på Fredagen strax efter 11 tiden, sedan gick vi direkt in till Liseberg! Vi åkte massvis med karuseller älskling och jag! Sedan checkade vi in på hotellet Gothia Towers runt tre tiden, och vilket hotell!! Eller ja vilka tre hotell! Fyfasen så fint, man kände ju sig kunglig, så otroligt lyxigt! Och hotellfrukosten ska vi inte tala om.. jag åt nog upp mig 5 kilo bara på frukosten.. haha!
 
Balder,Flumrider,Kolorado med mera! Det blev åka mest Balder, den är så otroligt rolig alltså! Sedan vart det spela lite! Vi hade våra vänner Said och Elin med oss! Och rätt som det var träffade vi på svärföräldrarna och mina föräldrar och syster där! De var där för överraska oss, vart riktigt paff! Vi var där till stängning! 
 
På Lördagen åt vi god frukost med Elin och Said och sa hejdå till dem, för de skulle tyvärr hem! :/
 
Sedan gick vi allihopa i Oskars familj och min på nordstan och kollade lite! Köpte ny plånbok och lite sånt :)
Där efter bestämde Oskar och jag oss för att bara vi två skulle in på Liseberg igen! Då spelade vi en del och Oskar kammade hem massvis med priser! En stor geisha, en stor mjölkchoklad, en låda Tutti Frutti, en förpackning med plopp, och två centerrullar! Jäklar vilken tur han hade! Sedan åkte vi Balder och flumrider igen!:)
 
Sedan på kvällen drack vi lite med familjerna, fick två jätte goda drinkar!
 
På Söndagen så packade vi och körde hemåt! Tycker verkligen om Göteborg, de är så fint och en sån mysig stan! Skulle vilja dit snart igen, men får väll bli till nästa sommar :) 
 
Hoppas ni har det bra allihopa!:) 
 
Min vardag, Tina & Oskar | |
#1 - - Emelie Andersson:

Det låter verkligen som att du har haft det underbart, och du är så värd det! <3 Kul att han vann så mycket också, snacka om tur i spel ;)

sv: Ja jag älskar verkligen de bilderna på oss, så himla fina och jag älskar dig så mycket.

Ja det var verkligen så himla fint och längtar redan tillbaka dit. Jag saknar dig med ska du veta, otroligt mycket <3

Det kliar verkligen i fingrarna så himla mycket, det är speciellt 3 saker som jag vill ha extra mycket i collaget. Så himla jobbigt :( Du menar inte grimman? ;) hahhaa så söt <3

#2 - - Johan:

Det låter som du/ni hade det riktigt bra där i Göteborg!
Är det Ballder som är favoriten eller?
Jag ska till Göteborg två gånger i sptember... :P

SV: Haha ja, det är man verkligen :P

Ja, det behövs verkligen och det är så fint att vara i stugan, finns som sagt ingen finare och bättre plats att vara på om somrarna, såvida vädret tillåter då. Den här sommaren har det väl inte varit superkul att vara där, men trots vädermissären så är det ändå fint att vara där tycker jag :)

Nej, det är jätteskönt ;)
Målet är att ta ut en kandidat med huvudinriktning på sociologi :)

Våga, Tina! Tro på dig själv. Vill du videobloga, gör det! :)
Jag ska fundera på vad jag ska slänga upp för videosar, men något kommer garanterat så småningom :)

Ja, den låten är riktigt bra tycker jag, en av mina favoriter just nu :)

Upp