Work day👌

Godmorgon!😊

Igår vart det en bra dag! 
Oskar och jag lagade ju plankstek!
Och det vart så gott! 👌

Sedan åkte vi hem till Mamma och Pappa för att göra ren buren till Musse! 
För han ska nämligen hit till oss idag efter jag slutat vid 7!
Han får gå och lukta in sig och så sover han är om allting går bra👏😃

Som vi saknar den katten alltså!
De är ju vår lilla gose! 😘❤️
--------------------------------------------------------------
Nu sitter jag och äter frukost och dricker en kopp varm tee för min jä*rans förkylning! Den vill verkligen inte släppa!
Och nu har man ju fått huvudvärk efter allt snytande och fräsande med! 👎

Snart ska jag till jobbet, jobbar 11-19 idag! Det blir nog mycket att göra!
Det börjar dra igång nu eftersom alla ska handla till jul🎅🏼👍

Sedan ikväll efter jobbet blir det bara att mysa med älskling och lilla Musse❤️

I morgon blir det 12-19 jobb!👍

Ha en fortsatt fin helg på er hörni!
Så hörs vi!

P.s, här är bilden på planksteken från igår och mitt fina hjärta ❤️😘



Min vardag, Tina & Oskar | |
#1 - - Prietha:

Krya på dig!!

#2 - - Linnéa:

Ah, sååååå gott det ser ut, och fina bilder :p
Hoppas att du tar det lugnt på jobbet, även om ni har det hektiskt just nu.

Jag har planer på att jobba lite innan jul, i alla fall på måndag och tisdag, lugnar ner sig lite nu och det kan passa mig bra <3

Just nu, lyckades köpa den sista julklappen idag, så nu är man HELT klar :)
Hoppas du får en fortsatt fin kväll.

Kramis

Upp