Sjuk👎🤒

Godkväll!

Det blir faktiskt ett väldigt snabbt inlägg.
Är nämligen inte pigg!
Så är sjukskriven i morgon, måste vara pigg i veckan då det kommer vara otroligt mycket att göra!

Har min katt på besök hos oss, han verkar ta de bra! Han har gått runt och luktat för fullt på allt och gosat mellan åt! Just nu ligger han och sover i sängen! 😍

Jag själv är nerbäddad i soffan framför tvn och vilar! Ska snart be killen göra en kopp tee till mig tänkte jag! 

Nu orkar jag inte blogga mer!
Men det var något😊

Trevlig kväll på er! 😊



Min vardag | |
#1 - - linda:

jo men verkligen man får ju vara proffsigl när man jobbar i butik eller annat jobb med människor. ! :))

#2 - - Linnéa:

Sååå mysiga bilder <3

Ja, det är såååå kul att köpa nya små inredningsdetaljer.... Idag ska jag försöka hitta 2 st ramar till mina favoritplanscher, kommer bli kanon :).

Det ska bli skönt både att jobba och att vara ledig. Kommer vara en lugn vecka på jobbet eftersom många är lediga - man kan få undan ganska mycket. Men som sagt så ska det bli skönt med ledighet med <3

Hoppas att du får en fortsatt finfin söndag.
Kramis

#3 - - Emelie Andersson:

Så roligt med Musse-mys :) förstår att du saknar honom! <3

sv: ja han börja ordna upp sig nu min lilla prins, så himla kul att se det :) <3
kramis min fina vän! <3

#4 - - Prietha:

Krya!

#5 - - Josefine:

Hoppas du mår bättre snart!

sv: Samma här..
Supersnygga! Nja inte så mycket planer, själv då?

Desamma :)

#6 - - VERONICA - fashionblog:

Härliga bilder!! :) Kramar fina du!

#7 - - Anonym:

vet bara att jag ska fira jul :) själv? :)

Upp