Cykelrundan 🚴

Godkväll allihopa!

Idag var jag,Oskar,Pappa och Anki och hälsade på Farfar på sjukhuset! Det var skönt att se honom så mycket piggare idag! Det gjorde min dag!💕

Efter vi hade varit där åkte vi hem och åt mat! Sedan vid klockan 7 cyklade Anki och jag och mötte upp varandra och tog en cykeltur! Vi cyklade ut mot raffshagen och drag och tog ett litet stopp vid Revsudden! Det är så otroligt fint där! Så var tvungen att ta lite bilder där! 

Sedan cyklade vi hemåt! Vi cyklade lite för sent för det blir mörkt så fort nu! Men det gick bra! 😊

Så idag cyklade jag sammanlagt 4 mil och 4 kilometer med kära faster! Så otroligt stolt över mig själv! Hela 1000 kalorier blev förbrända! 👌

När jag kom hem tog jag en varm dusch! Det var lite kallt sedan på kvällen och dimmigt! Så de var skönt med en varm dusch! Vart lite kvällsmat med!👍

Nu ska jag krypa ner och kolla lite film, de är jag värd tycker jag!

I morgon kommer världens bästa vän hit och umgås lite med mig💕 Som jag saknat henne💕

Ha en fortsatt fin kväll hörni!😊



Min vardag, Träning | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh vad duktig du är vännen, sjukt stolt!! :*

Sv: ja det var en bra dag, men trött och sliten va jag allt ;)

Ja jag väntar på dig gumms 💕

#2 - - Sarah:

Najs att han va piggare :)
Va långt ni cyklade :)
Alltid mysigt o ligga i sängen o kolla på film :) <3

#3 - - N:

Härligt!

Upp