7 saker jag ser fram emot!😊👍



























Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Aschmanda:

Va hÀrligt! SÄ gött att ha nÄgot att se framemot! :D


sv: Ja du et hÀnder riktigt mycket nu, mycket skola och man börja kÀnna stressen inför slutet:/
Tack finis jag med! sÄ sjukt skönt med vÀrme! <3

#2 - - Emelie Andersson :

SĂ„ roligt grejer och jag Ă€r med pĂ„ tvĂ„ av dem :D wihooo!! ❀❀

Sv: ja jag kan förstÄ det :)
Ja jag vet att han Àr liten men ibland blir jag lite trött pÄ honom, nu har jag ju ett svullet knÀ pga honom :( haha
Ja man blir glad! Saknar dig med gumman! ❀

#3 - - Linnea:

Åh, gillar det hĂ€r inlĂ€gg, fina framtida hĂ€ndelser 💕
Tack, det kĂ€nns superbra med att jag gĂ„tt lĂ€genheten...bara ler o studsar fram 😋 blir ju inte inflytt förrĂ€n 1 juli...tyvĂ€rr.
En ledig dag hade jag gÀrna haft! Jobbar o sliter som bara den.
Valborg blir nog ganska lugn. Kanske hÀlsar pÄ mamma en svÀng eftersom pappa Àr bortrest. Och kanske göra ett nytt försök med kollegans camping :)
Kramis

#4 - - Patriciaâ™”áŽłáŽœá”€áŽ±áŽźáŽŒáŽżáŽł:

Vad mycket roligt du har att se fram emot. Jag borde sjÀlv skriva upp sÄdana hÀr saker. Livet blir lite lÀttare nÀr man har fina saker att lÀngta till:)


av: Jo, det Àr flera Är sedan min katt var tvungen att tas bort, men jag saknar henne sÄ mycket:(

Upp