Wanties 😍



Inspo, Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åh, dom dĂ€r plaggen fĂ„r gĂ€rna flytta in i min garderob med. Eller ja, kanske inte skorna, vill inte bryta fötterna *haha*.

Jag skrev bara till honom att det Àr trÄkigt att jag inte fÄr se hans bruna ögon sÄ ofta lÀngre. Att jag vill köpa honom en kaffe nÄn dag och lite annat. Men som sagt, det kan ju bli lite stelt imorgon... vi fÄr se...

Idag har vi riktigt riktigt pÄskvÀder - strÄlande sol.
Hoppas att du fÄr en fin annandag tjejen <3
Kramis

#2 - - polly:

ÅÄÄ ge mig dem dÀr skorna hahaha.

Sv: Tack för din fina kommentar, kul att höra att du ocksÄ haft det bra. Kram

#3 - - sandra.:

Älskar jeansen dem var sjukt fina!
vart Àr dem ifrÄn? :)

ja men sÄ mysigt, dÄ lÄter de ju som du haft det jÀtte bra :)
tack snÀlla, ja hade en bra pÄsk :) skönt med lite lÄngledigt ju :)
hoppas du ocksÄ haft det bra =)

#4 - - linda:

jÀtte snyggt.

#5 - - Emelie Andersson :

Åh jeansen!!! 😍😍 giveme!!!

Upp