Tar sĂ„ mycket energi just nuđŸ˜©..

Godmorgon!

/Vaknade av att mina Ă€lsklingar busade som alltid, sedan blev de keliga! SĂ„ mysigt!❀ Vaknade Ă€ven av att jag inte kunde andas genom nĂ€san sĂ„klart!/

Jag Àr sÄ fruktansvÀrt trött pÄ det hÀr nu!
Dagen innan Oskar och jag Skulle flytta till lĂ€genheten alltsĂ„ den sista November sĂ„ blev jag genom tĂ€ppt och kĂ€nde mig jĂ€tte förkyld! 
Jag kan sĂ€ga att sedan dess har jag inte varit riktigt bra! 

Jag Àr genom tÀppt varenda morgon och varenda kvÀll, till och med hela dagarna om jag inte tar nÀsspray!

Kunderna hör knappt vad jag sÀger nÀr jag sitter i kassan!
Och jag tror inte pÄ att de Àr en förkylning lÀngre, det mÄste vara en allergi!

I gÄr köpte jag Kerstin allergitabletter och D-vitamin! Har Àven allergi nÀssprayet Nasonex!
SÄ nu ska jag ta allergitabletten varje morgon och kvÀll, och D-vitamin varje morgon för att fÄ lite energi!
NÀssprayet tar jag vid behov men de hjÀlper inte sÀrskilt mycket om man sÀger sÄ!
Sedan vet jag inte riktigt om receptfria allergitabletter hjĂ€lper om man har en riktig allergi! Men allt Ă€r vĂ€rt att testa! 

Om de inte hjĂ€lper eller om de hjĂ€lper sĂ„ blir de boka tid hos lĂ€karen! Det hĂ€r funkar ju inte, de tar sĂ„Ă„Ă„Ă„ mycket av min energi att inte vara helt 100! 

Jag vill kĂ€nna att jag Ă€r helt frisk för en gĂ„ngs skull! Det hĂ€r Ă€r riktigt tröttsamt nu alltsĂ„! Och trĂ€na vĂ„gar man ju inte göra med det hĂ€r i kroppen! Och de gör mig riktigt frustrerad! 👎




/ I alla fall, idag blir det jobb 10.00-15.00, sedan hem och laga mat! DĂ€refter ska jag och Ă€lskling se nĂ€r syster spelar handboll! Sedan blir de en lugn kvĂ€ll!😊/ 

Hoppas ni har de bĂ€ttre Ă€n jag har just nu!😊

Ha en toppen Lill-Lördag! 😊

Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Usch inget kul med allergier. Hoppas du inte reagerar pÄ katterna :(

ja jag rekommenderar verkligen besökstoppen :)

#2 - - Emelie Andersson:

Hoppas att allt ordna sig, och att det hjÀlper :) Du har ju mÄtt sÄhÀr jÀttelÀnge sÄ jag tycker sÄ synd om dig vÀnnen :*

sv: JodĂ„ det Ă€r helt okej tycker jag, hur Ă€r det med dig vĂ€nnen förutom nĂ€stĂ€ppan :* ❀
Jag saknar dig med ska du veta!

#3 - - Emelie Andersson:

sv: ja vi fÄr ta nÄgon dag nÄgon dag, vill gÀrna ta bilder pÄ dem smÄ söta liven ;) sÄ himla söta <3

#4 - - sandra.:

har lagt upp bild pÄ vÀggdekoren nu :)

sÄ himla synd att du kÀnner dig dÄlig :/ hoppas lÀkaren kan hitta vad det Àr och att det gÄr över!

Sv ; tack snÀlla snÀlla du :)

#5 - - Linda:

Gym 3 dagar i veckan gÄtt ner 18 kg sen i juli förra Äret och försöker nu forma kroppen och bli fastare :)) du ?

#6 - - sandra.:

har du haft ont lÀnge :/?
ja det Àr ju sÄ fint och stilrent tycker jag :)
jag har bestÀllt nÄgra fler faktiskt haha. Finns ju sÄ fina o köpa! :)

#7 - - Days by Johanna:

Skönt , det vore synd om ni inte skulle kunna ha de kvar. Ja boka en tid till lÀkare och fÄ det utrÀtt :)

Ja han gick lÀngs vÀggen i förrgÄr och slÀppte och gick, och igÄr gick han mer sÄ som pÄ videon :)

#8 - - sandra.:

ja jag Àlskar ocksÄ evighetstecknet har tÀnkt att tatuera in det pÄ handleden:) men fÄr se hur det blir, Àr ganska rÀdd för nÄlar och det gör sjukt ont att tatuera sig enligt mig haha.

I helgen ska jag ta det lungt med pojkvÀnnen :) blir en myshelg hemma tror jag om inget annat dyker upp :) har du nÄgot planerat Àn?

#9 - - Sarah:

Hoppas de hjÀlper :)

#10 - - Linnéa:

Usch dÄ, inte kul... Du Àr inte pÀlsallergiker dÄ, att du blir tÀt av katterna eller dÄ <3.

Tack, jag har haft en finfin lill-lördag med jobb & plantering av vÀxter nÀr jag kom hem... Lite grönska gör verkligen allt :p.

Ligger just nu och zappar mellan olika TV-kanaler, blir tidig sÀnggÄng sen eftesom man ska upp tidigt imon... plus att tandlÀkaren vÀntar dÄ :(.
Hoppas du sjÀlv fÄr en fin kvÀll <3

Kramis

Upp