Myskväll, tacos och hockey! 👍

Rubriken säger allt!

Blev myskväll hos faster Anki och Daniel!

Ätit Tacos, de var mycket gott!
Så nu sitter vi framför tv:n, Malmö - HV71 spelar ju! 🏒 Spännande! Hoppas verkligen HV71 tar hem det här! 👏💪

Bilderna säger allt om kvällen😍😃





Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Åh mysigt det låter! :)

#2 - - Josefine:

Mysigt!

sv: Ja eller hur :)
Har faktiskt missat de flesta melodifestivalerna, bara hört någon lågt.
Tack desamma :)

#3 - - Tea Rajkovic:

Mysigt!

#4 - - Johan:

Vad tror du om HV's chanser att ta sig till slutspel? Om de får spela playin, vilket lag ser du då helst att de får möta?

SV: Nja, jag tycker nog den är bättre nu än vad den var för tio-femton år sedan, för sådan där "vanlig" schlagermusik, det har jag svårt för... :P

Ja det är det absolut. Gillar ju att vara själv, så i stort har jag inget emot det, men i en vecka, då blir det lite tomt.

Oturen tycks aldrig ta slut för oss. till slut lyckades vi ju ta steget upp i SHL då för tre år sdan, efter sju års kämpande, men så åkte vi ur igen förra våren, då allt, verkligen allt, studsade stolpe ut för oss, inte bara på isen, utan när det gällde motståndare vi skulle få möta, det var kaos i föreningen osv. så ja, någon gång kan man tycka att det kan ta slut, för vi har fått utstå mer än de flesta supporters och föreningar tvingas göra, men en sak är säker, vikommer tillbaka, det lovar jag!

Ta hand om dig!

Upp